ثبت نام

امکان عضویت غیر فعال است

راه حل جدید برای وصل مجدد تلفن قطع شده

msadri1

 راه حل جدید از سوی مخابرات برای وصل مجدد تلفن قطع شده اعلام شد.

به گزارش سیارنیوز و به نقل از خبرنگار کالا سودا، سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به سوال یک کاربر اعلام کرد برای وصل تلفن‌ قطع شده به دلیل بدهی، باید با ۲۰۲۱ تماس گرفته شود.

در مراکز مخابراتی آنلاین با پرداخت وجه قبض از طریق سامانه ۱۸۱۸، تلفن به صورت آنی وصل می‌شود. این امکانی بود که از سال ۹۰ در اختیار مشترکان قرار گرفته بود؛

این امکان برای مشترکان تلفن ثابت که خط تلفن آن‌ها به دلیل بدهی قطع می‌شود فراهم شد تا که خط تلفن این دسته از مشترکان در صورت پرداخت بدهی از طریق ۱۸۱۸ بلافاصله و در کمتر از پنج دقیقه و بدون مراجعه حضوری وصل شود، اما مسئله این است وقتی تلفنی به علت پرداخت نکردن بدهی قطع شود چگونه می‌توان از طریق همان خط تلفن ثابت با ۱۸۱۸ تماس گرفت؟

این سوالی بود که یکی از کاربران فضای مجازی از سیدمجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در شبکه اجتماعی توئیتر پرسید و صدری اینگونه به او پاسخ داد:

“در صورتی که تلفتن ثابت به دلیل بدهی آبونه قطع یکطرفه شده باشد و مشترک مبلغ بدهی را پرداخت کند و خط آن وصل نشود، میتواند برای پیگیری با شماره ۲۰۲۱ واحد ارتباط مردمی تماس بگیرد. “

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *