کارن کراد و برگزاری رویداد «Investment Summit» در بوشهر

به منظور گسترش فضای کارآفرینی و ایجاد شبکه سرمایه‌گذاری برای شرکت‌های نوپای استان بوشهر، سامانه تامین مالی کارن‌کراد با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر رویداد Investment Summit را برگزار می‌کند.

به گزارش سیارنیوز و به نقل از روابط عمومی کارن کراد، در این رویداد استارتاپ‌های برتر استان بوشهر با هدف آشنایی با سرمایه‌گذاران و جلب نظر آن‌ها، در ۵ دقیقه به معرفی کسب و کار خود می‌پردازند.

سپس داوران که همگی کارآفرینان فعال این حوزه یا صاحبان شرکت‌های بزرگ هستند به پرسش و پاسخ از استارتاپ‌ها می پردازند تا استارتاپ‌های برتر را انتخاب کنند. همچنین در انتهای رویداد فرصتی مناسب برای شبکه‌سازی و همکاری بین شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فراهم شده است.

⁣▫️اگر استارتاپی مستقر در استان بوشهر هستید،

همین الان در سامانه تامین مالی کارن‌کراد که لینک آن در زیر آمده است، ثبت‌نام (https://karencrowd.com/) کنید. تیم ارزیابی ما استارتاپ‌ها را در زمینه‌های مختلف از جمله کسب و کار، فنی، حقوقی، مالی و … ارزیابی کرده و پس از آن استارتاپ‌های منتخب برای حضور در رویداد را انتخاب می‌کنند.

همچنین برای استارتاپ‌ها کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود، که هدف از آن آموزش کسب و کار و نحوه ارائه به سرمایه‌گذار است تا بتوانند حضوری موثر و موفق در این رویداد داشته باشند.

⁣آخرین مهلت ⁣ثبت‌نام: ۱ آبان ۹۷ می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا