بتسدا

کمک ۱ میلیون دلاری بتسدا برای مبارزه با پاندمی کرونا

شرکت بتسدا با اهدای مبلغ قابل توجه ۱ میلیون دلار، سعی دارد که به نوبه‌ی خود در مبارزه با پاندمی کرونا و بهبود حال هرچه بیشتر مردم ایفای نقش کند.

بتسدا به‌تازگی در سایت رسمی خود اعلام کرده که مبلغ ۱ میلیون دلار را برای امور امدادی مربوط به پاندمی کرونا اهدا کرده است تا حداقل کمک کوچکی به مراکز خدمات درمانی برای تامین امکانات مورد نیاز کند. بتسدا این مبلغ را به خیریه‌های مختلف اهدا می‌کند.

بتسدا این مبلغ را به سه بخش تقسیم کرده است. بزرگ‌ترین بخش که ۵۰۰ هزار دلار هست، به Direct Relief اهدا می‌شود؛ این خیریه برای کارمندان خدمات درمانی، تجهیزات حفاظتی را که برای ایمنی کار نیاز دارند تامین خواهد کرد. یونیسف که به افرادی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند یاری می‌رساند، ۲۵۰ هزار دلار دریافت می‌کند. و ۲۵۰ هزار دلار باقی‌مانده به مردم محلی اهدا می‌شود و از آنجا که بتسدا و «زنی‌مکس» (ZeniMax) شرکت‌هایی جهانی هستند، این مناطق مختلف در سراسر جهان را در بر می‌گیرد.

اهدای چنین مبلغی توسط چنین شرکت بزرگی بی‌شک قابل ستایش است. البته بتسدا تنها شرکتی در عرصه‌ی گیمینگ نیست که برای بهبود وضعیت عمومی در این شرایط سخت اقدام به کمک کرده است. Humble Bundle مبلغ ۶.۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرده و همبستگی بازیکنان را به نمایش گذاشته است. همچنین راک‌استار گیمز ۵ درصد از درآمد حاصل از GTA Online و Red Dead Online را برای مبارزه با کرونا اهدا نموده و استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) نیز ۹۷۰ هزار دلار را برای این امر اختصاص داده است.

جالب خواهد بود که ببینیم آیا شرکت‌های بزرگ دیگر در عرصه‌ی گیمینگ نیز وارد میدان می‌شوند یا خیر. شرکت‌هایی مثل الکترونیک آرتس در این شرایط دشوار خانه‌نشینی، سرگرمی فراوانی را برای بازیکنان به ارمغان آورده‌اند اما باید منتظر ماند و دید که اقدام به کمک مستقیم مالی خواهند کرد یا خیر. بسیار خوشحال‌کننده است که این شرکت‌ها به‌جز صنعت گیمینگ که به‌خاطر پاندمی کرونا دچار اختلال بزرگی شده، سعی در ایفای نقش برای بهبود وضعیت عمومی نیز دارند.

نظر شما درباره‌ی کمک ۱ میلیون دلاری بتسدا چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا