دستگاه‌هاموبایل

اوپو، دومین فروشنده اسمارت‌فون‌های آفلاین در چین

امتیاز دهی

OPPO در ماه اکتبر هم دومین برند پرفروش گوشی‌های هوشمند آفلاین در چین بود. آنها 11.2 درصد از بازار سهم دارند و تنها اپل با 13.6 درصد سهم از بازار بالاتر از آنها قرار می‌گیرد. این آماری است که اخیرا شرکت تحقیقات بازار Sino-MR انجام داده است. اوپو به کمک سری R7 خود توانسته برای چهار ماه پیاپی جایگاه دوم اسمارت‌فون‌های آفلاین را از آن خود کند. این به دلیل شور و شوقی است که این سری در مشتریان ایجاد کرده است.

سری R7 چهار مدل دارد: R7 Lite، R7، R7 Plus و R7s، که این برای این است که به نیازهای مشتریان در بازارهای متفاوت رسیدگی شود. هر چهار گوشی بدنه‌ای فلزی و صفحه‌ای 2.5بعدی (شبه سه‌بعدی) و منحنی دارند. دوربین این گوشی‌ها از فناوری Flash Shot استفاده می‌کند و می‌تواند بسیار سریع راه‌اندازی و تثبیت شود و عکس بیندازد. این دوربین در تنها 0.3 ثانیه فوکوس می‌کند. شعار سری R7 این است: «5 دقیقه شارژ، 2 ساعت حرف زدن». این گوشی‌ها از ویژگی منحصربه‌فرد VOOC Flash Charge اوپو استفاده می‌کنند و بسیار سریع شارژ می‌شوند. کمپین تبلیغاتی این شرکت باعث شده که گوشی‌های R7 در میان گوشی‌های دیگر برجسته باشند، و فناوری VOOC Flash Charge تفاوت بین این گوشی و دیگر گوشی‌ها را رقم می‌زند.

با عرضه R7s که 4 گیگابایت رم، نمایشگر 5.5 اینچی و باتری به‌روزشده دارد، اوپو قصد دارد در بازارهای گوناگون شور و شوق فراوانی ایجاد کند و جایگاهش را تثبیت کند.

سرمایه گذاری طلا | سامانه طلاین | تبلیغات سرمایه گذاری طلا | سامانه طلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن