
اپلیکیشین زرین پلاس جهت ارائه خدمات جدید خرید اعتباری رونمایی شد .
به گزارش سیار نیوز، اپلیکیشن امتیاز با سرمایهگذاری زرینپال و به عنوان بازیگر جدید زرینپال برای کاربران نهایی در ارائهٔ خدمات خرید اعتباری و Cashback، با نام جدید زرینپلاس به صورت رسمی در مراسم رونمایی و نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، معرفی شد.
براساس این گزارش،آغاز فعالیت اپلیکیشین امتیاز در سال ۱۳۹۸ با ارائه امتیاز به کاربران در ازای امکان خرید محصولات و استفاده از خدمات بوده است.
بعد از رشد آن و جذب سرمایه توسط زرینپال، تغییراتی در نوع خدمات آن ایجاد شد.
مطالب صفحه
رونمایی زرین پلاس و بازگشایی مسیری جدید
این اپلیکیشن حالا با نام زرینپلاس و ادغام با نسخه قبلی اپلیکیشن زرینپلاس که دو سال پیش توسط زرینپال ارائه شده بود، مسیر جدیدی را در ارائه خدمات خرید اعتباری و cashback شروع کرده است.
پویا رجامند مدیرعامل زرینپلاس درخصوص ایجاد این اپلیکیشن جدید اظهار کرد:
با توجه به استقبال از این برنامه ما تصمیم گرفتیم که وارد حوزه آفلاین هم شویم و پس از مذاکره با تیمهای مختلف در نهایت با گروه زرین پال به نتیجه رسیدیم .
وی ادامه داد: سرمایه گذاری اولیه توسط دوستان انجام شد و در نهایت در فروردین ۱۴۰۰ یک ریبرندینگ کلی رخ داد و خدمات جدیدی ارائه کردیم.
پاداش نقدی زرین پلاس به کاربران
رجامند گفت: از آغاز امسال با نام زرین پلاس فعالیت میکنیم و قصد داریم تا پاداش نقدی از فروشگاههای فیزیکی که کاربران هر روزه از آنها خرید دارند را به دستشان برسانیم و در فازهای بعدی وارد اقدامات دیگری خواهیم شد.
مدیرعامل زرین پلاس ادامه داد:
آنها در حال حاضر در تهران فعالیت دارند و با ۲ هزار فروشگاه همکاری میکنند.
او باور دارد سابقه فینتکی زرین پال و شناخت آنها از آمار و ارقام بازار و ترکیب ادتک و فینتک با یکدیگر که جزو کارهای قبلیشان بوده باعث میشود که زرین پلاس از سایر محصولات Cashback در بازار متمایز شود.
83 هزار کاربر فعال در اپلیکیشین زرین پلاس
درادامه این نشست خبری، مهدی رشیدیان مدیر عملیات زرینپلاس نیز با ذکر این نکته که تجاری سازی زرینپلاس از ماههای پایانی سال ۱۳۹۹ شروع شده اعلام کرد:
۸۳ هزار کاربر داریم و به زودی دریافت تسهیلات را برای کاربرانمان خواهیم داشت که تسهیلاتی خرد و کوتاه مدت بدون هیچ گونه سود بانکی خواهد بود.
وی ادامه داد:
در واقع میخواهیم در فاز اول تا سقف ۵ میلیون این خرده وامها را با کمک برخی بانکها به مشتریان خود (پس از احراز هویت) ارائه دهیم .
تا نمودار خرید مردم که در روزهای پایانی ماه افت میکند و پس از دریافت حقوقها دوباره رشد میکند تبدیل به یک نمودار صاف شود.
برنامه ریزی برای همکاری با 5 هزار فروشگاه در تهران
رشیدیان همچنین تاکید کرد:
در نظر داریم تا پایان سال به همکاری با ۵ هزار فروشگاه در تهران برسند.
وی ادامه داد: ۸۵ درصد فروشگاه های ما تراکنش دارند به صورت روزانه. تعداد تراکنش روزانه به ۲هزار مورد رسیده و مسیر جذابی طی شده است.
مدیر عملیات زرین پلاس ضمن اشاره به اینکه به زودی وارد استان های دیگر خواهند شد، ابزار امیدواری کرد:
محصول آنها به چرخه اقتصاد کمک خواهد کرد.
وی ادامه داد:
همانطور که گفته شد در بلند مدت یکی از قطعی ترین برنامه هایمان دادن اعتبار به کاربر برای خرید بدون سود بانکی است.
پرداخت وام به کاربران برای خرید ماهانه
رشیدیان اظهار کرد:
همچنین ما به کاربران خود اجازه میدهیم با گرفتن وام از مابرای خرید ماهانه مشکل نداشته باشند.
شروع کار با کارمند شرکتها و سازمانها است و در بلند مدت با خود شهروندان کار میکنیم.
وی درادامه باور کرد: آنها میتوانند کسب و کارهای خرد و محلی را با این پلتفرم احیا کنند.
همچنین مصطفی امیری، مدیرعامل زرین پال نیز در این نشست ضمن اشاره به اینکه درصد رشد تراکنش اینترنتی چندان در دوران پاندمی کرونا رشد نکرده است اعلام کرد:
آنها قصد ورود به بازار فیزیکی را داشتند و بهترین همکار برای ورود به این بازار را در تیم زرین پلاس پیدا کردند.
پیشروی تدریجی گروه زرین پال برای دستیابی به جایگاه واقعی
امیری تصریح کرد:
ما همیشه محتاط هستیم و این شاید باعث شده انتقاداتی به عملکرد ما وارد شود اما بازهم با طمانینه پیش رفتیم تا جایگاه این گروه را آرام آرام پیدا کنیم.
وی خاطر نشان کرد:
این مسیر جذاب را طی کردیم و محصول جدید شروع به توسعه داده شد و همکاری پی اس پی ها و بانکها و بقیه نهادها احتیاج بود.
محصول اولیه در آخرین روزهای ۹۹ عرضه شد و در نهایت در سال ۱۴۰۰ زرین پلاس عملا عرضه شد.
لینک کوتاه: