سونی در آیندهی نه چندان دور و زودتر از آن چیزی که انتظار میرود، اخبار جدیدی را از بازیهای موبایلی پلیاستیشن به اشتراک خواهد گذاشت.
پلیاستیشن طی چند وقت اخیر شروع به گسترش هرچه بیشتر خود کرده و عناوین انحصاری و فرست پارتی بیشتری را روی پیسی مشاهده میکنیم و مثل هر ناشر بزرگ دیگری در صنعت بازیهای ویدئویی، سونی نیز به دنبال این است که پلیاستیشن را به بازار موبایل گیمینگ بیاورد و سهم قابل توجهای از آن را به دست آورد. این شرکت در گذشته اظهار داشته است که امکان «رسیدن به میلیونها بازیکن» فراتر از کاربران پلتفرمهای خود در بازار موبایل گیمینگ را مورد بررسی و ارزیابی قرار میدهد.
«جیم رایان» (Jim Ryan)، مدیر عامل پلیاستیشن طی مصاحبه با Axios دوباره در این باره صحبت کرده و توضیح داده که چرا سونی چنین رویکردی را در پیش گرفته است.
تفکری که در این زمینه داریم این است که مجموعهی آیپیهایمان در وضعیتی قوی قرار دارد که نادرست است اگر لذت تجربهی آن را به صرفاً کاربران پلیاستیشن محدود کنیم.
علاوه بر این، جیم رایان بیان داشته است که اخباری از برنامههای سونی در زمینهی موبایل گیمینگ زودتر از آن چیزی که انتظار میرود به اشتراک گذاشته خواهد شد.
اوایل امسال یک آگهی استخدامِ منتشر شده توسط سونی خبر از این میداد که این شرکت به دنبال «توسعهی استراتژی استودیوهای پلیاستیشن برای بازیهای موبایلی و کمک به ساخت پایهای برای فرصتهای آینده است».
از جدیدترین اخبار مرتبط با سونی طی چند وقت اخیر میتوان به ۷.۸ میلیونی شدن تعداد دستگاههای عرضه شده از پلیاستیشن ۵ اشاره کرد. همچنین مدیر «پلیاستیشن استودیوز» (PlayStation Studios) یعنی «هرمن هالست» (Hermen Hulst) مدعی شده است که سونی همچنان به توسعهی عناوین متفاوت و کوچکتر علاوه بر پروژههای بزرگ AAA متعهد است و به آزمون و خطا و امتحان ایدههای جدید تمایل دارد. نهایتاً اخیراً رسماً اعلام شده است که یکی از عناوین انحصاری بزرگ و به شدت مورد انتظار پیش روی کنسولهای سونی یعنی نسخهی جدید بازی God of War تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است.
نظر شما راجع به استراتژیهای به کار گرفته شده توسط پلیاستیشن طی چند وقت اخیر چیست؟
لینک کوتاه: