کسب و کارنرم‌افزار

خرید 2 پلتفرم مهم فناوری پادکست توسط اسپاتیفای

5/5 - (1 امتیاز)

اسپاتیفای در حال خرید 2 پلتفرم مهم فناوری پادکست است. این شرکت اعلام کرد که Chartable و Podsights را خریداری می‌کند.

به گزارش سیار نیوز، این 2 شرکت از برجسته‌ترین شرکت‌های بازاریابی پادکست و تخصیص تبلیغات هستند.

مبالغ معامله فاش نشده است، اما این اولین خرید بزرگی است که این شرکت در سال جاری در صف طولانی خریدهای صوتی انجام داده است.

سرمایه گذاری طلا | سامانه طلاین | تبلیغات سرمایه گذاری طلا | سامانه طلاین

این 2 پلتفرم مهم فناوری پادکست به پادکست‌ها و شبکه‌ها اجازه می‌دهند تا برچسب‌هایی را در برنامه‌های خود بگنجانند که برای ردیابی افرادی که به تبلیغی گوش داده‌اند و اینکه آیا با شنیدن آن اقدامی انجام داده‌اند، استفاده شود.

اسپاتیفای می‌گوید قصد دارد از فناوری Podsights در خارج از پادکست استفاده کند و آن را به گستره کامل پلتفرم اسپاتیفای، از جمله تبلیغات صوتی در موسیقی، تبلیغات ویدئویی و تبلیغات نمایشی برساند.

به نظر می رسد خرید Chartable بیشتر به سمت خود پادکست‌ها باشد تا تبلیغ کنندگان، به خصوص به دلیل فناوری آن مانند SmartLinks.

آیا خرید 2 پلتفرم مهم فناوری برای اسپاتیفای مهم است؟

اسپاتیفای می‌گوید: «این ابزارها باعث می‌شود تا ناشران بینش مخاطبان را به عمل تبدیل کنند و شنوندگان خود را گسترش و در نهایت کسب و کار خود را رشد دهند.»

این معامله به ویژه برای این شرکت بسیار مهم است چرا که تلاش می‌کند پلت فرم تبلیغاتی خود را به بهترین و قدرتمندترین در زمینه صوتی تبدیل کند.

اسپاتیفای اگر می‌خواهد همه از طریق بازارش تبلیغات بخرند، به نوعی فناوری نیاز دارد تا بهتر بفهمد چه کسی به آن تبلیغات گوش می‌دهد و بعد از شنیدن آنها چه می‌کند.

در عین حال، تجزیه و تحلیل‌های بازاریابی برای سازندگان نمایش که می‌خواهند مطمئن شوند بودجه خود را به خوبی خرج می‌کنند بسیار مهم است.

این معامله هم به سازندگان و هم به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند، 2 گروهی که Spotify به آنها نیاز دارد.

اسپاتیفای در سال‌های اخیر در حال خرید پادکست بوده است و این خریدها فناوری تبلیغات، کتاب‌های صوتی و استعدادهای خلاق برتر را شامل می‌شود.

سال گذشته، این شرکت Whooshkaa، Podz، Findaway و Locker Room را برای ارائه و تبلیغ محتوای صوتی گفتاری بیشتر خریداری کرد که پس از خرید پلتفرم اصلی تبلیغات پادکست Megaphone در اواخر سال 2020 بود.

در همان زمان، اسپاتیفای استعدادها و نمایش‌های بزرگی را برای اجرای تبلیغات، از جمله پادکست Joe Rogan، و همچنین Gimlet، Parcast، و The Ringer جذب کرده است.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن