پلی‌استیشن 5

سونی روی یک بازی چند نفره از مارول برای پلی‌استیشن ۵ کار می‌کند

گزارشی جدید حاکی از آن است که سونی علاوه بر بازی‌هایی که از دنیای مارول در دست توسعه دارد، یک بازی دیگر از این دنیای محبوب اما این بار در حالت چند نفره را برای پلی‌استیشن ۵ توسعه می‌دهد. هنوز مشخص نیست این بازی چند نفره از مارول بر اساس کدام شخصیت دنیای آن خواهد بود.

طی چند سال اخیر سونی تمام توان خود را برای بهره گرفتن از لایسنس‌های مختلف مارول و ارائه‌ بازی‌های انحصاری با کیفیت به کار گرفته است. استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) پیش‌تر Marvel’s Spider-Man و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را به عرضه رسانده که هر دو بسیار موفق ظاهر شده‌اند. این تیم همچنین بازی‌های Marvel’s Wolverine و Marvel’s Spider-Man 2 را نیز در دست توسعه دارد. با این حال، ظاهراً این دو تنها پروژه‌های مربوط به مارول توسط سونی نخواهند بود.

طی قسمت جدیدی از پادکست Xbox Era، یکی از موسسان این سایت یعنی نیک بیکر (Nick Baker) اظهار داشته است که به گفته‌ منابع او، سونی در حال حاضر روی یک بازی جدید بر اساس یکی از آی‌پی‌های مارول کار می‌کند و نکته‌ی جالب توجه این است که این عنوان که قرار است در انحصار پلی‌استیشن باشد، تجربه‌ای چندنفره را ارائه خواهد داد.

جزئیات بازی چند نفره مارول از سونی

بیکر جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشته و مشخص نکرده است که سونی روی کدام آی‌پی مارول کار می‌کند یا چه نوع تجربه‌ی چندنفره‌ای را در دست توسعه دارد. با این وجود، وی احتمال داده است که این بازی جدید برای پلی‌استیشن ۵ توسط اینسومنیاک ساخته می‌شود اگرچه به این نکته اشاره کرده که این صرفاً در حد حدس و گمان است. جالب است که این استودیو اخیراً به دنبال استخدام نیرو برای یک بازی چندنفره برای پی‌اس ۵ بود.

البته طبق معمول نمی‌توان به چنین اطلاعاتی اطمینان کرد و باید منتظر اخبار رسمی از سونی بود گرچه بعید به نظر می‌آید که این شرکت در آینده‌ی نزدیک اخباری را در این باره ارائه دهد. ولی با توجه به موفقیت عظیمی که سونی با ساخت بازی‌های انحصاری از آی‌پی‌های مارول به دست آورده، توسعه‌ی عنوانی دیگر علاوه بر عناوین در دست توسعه به هیچ وجه دور از انتظار نیست.

نهایتاً لازم به ذکر است که Marvel’s Wolverine هم‌اکنون بدون تاریخ انتشار مشخصی در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد و Marvel’s Spider-Man 2 در سال ۲۰۲۳ احتمالاً به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. بازیگر ونوم اخیراً پس از معرفی Spider-Man 2 در PlayStation Showcase اظهار داشته است که این یک عنوان «عظیم» خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا