مدیر عامل شرکت تیک-تو (Take-Two) گفته است که به عقیدهی او، بازیهای ویدئویی ده سال بعد کاملاً واقعگرایانه به نظر خواهند رسید.
با ورود به نسل جدید با عرضهی کنسولهای پلیاستیشن ۵ و ایکسباکس سریز ایکس، همگی انتظار جهشی قابل توجه را در زمینهی جلوههای بصری دارند ولی با این حال، مدیر عامل شرکت تیک-تو یعنی «استراس زلنیک» (Strauss Zelnick) معتقد است که بزرگترین قدم رو به جلو را ده سال دیگر شاهد خواهیم بود.
استراس زلنیک بهعنوان مدیر عامل شرکت تیک-تو در کنفرانس UBS Global TMT Virtual Conference دربارهی آیندهی بازیهای ویدئویی و اینکه این صنعت طی ده سال آینده در زمینهی تکنولوژی چه تحولاتی را به خود خواهد دید سخن گفته است.
فکر میکنم که کسب و کار [تیک-تو] ده سال دیگر در مقایسه با امروز متفاوت باشد همانطور که امروز نسبت به ده سال قبل که هیچ کسب و کار موبایل و هزینههای مکرر مصرفکنندهای نبود، متفاوت است.
نمیتوانم دقیق بگویم که این شامل چه خواهد شد اما به نظر من خواهید دید که تکنولوژی به بچههای خلاق ما اجازه میدهد کارهایی انجام دهند که پیشتر نمیتوانستند، از جمله ساخت بازیهایی که دقیقاً مثل لایو اکشن به نظر میرسند.
بخشی از کارهای ما در حال حاضر بسیار شبیه به لایو اکشن به نظر میآیند اما همچنان انیمیشن هستند. ده سال دیگر این امکان را خواهید داشت که جدا از سایر پیشرفتهایی که تکنولوژی به دنبال خواهد داشت، بازیهایی بسازید که کاملاً واقعگرایانه هستند درحالی که تمام این کار توسط کامپیوتر صورت گرفته است.
طی نسل هشتم پیشرفت عظیمی را در جلوههای بصری بازیها مشاهده کردیم که از Red Dead Redemption 2 ،The Last of Us 2 ،Forza Horizon 4 و Death Stranding میتوان بهعنوان بهترین مثالها نام برد. حال با نسل جدید کنسولها که چهار برابر قویتر از پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان هستند، باید انتظار پیشرفتهای حتی بزرگتری را در سالهای آینده داشته باشیم. زلنیک در این باره افزوده است:
همهی اینها باعث شد به این باور برسم که حرکات عظیمی در کسب و کار صورت ما خواهد گرفت – که بسیاری از آنها را اصلاً نمیتوانیم پیشبینی کنیم – و فرصتهای متغیر فراوانی وجود خواهد داشت در زمینهی اینکه هم از لحاظ خلاقیت و هم از منظر کسب و کار چه کاری انجام دهیم تا از این قوهی ابتکار بهرهبرداری کنیم.
نظر شما راجع به گفتهی مدیر عامل شرکت تیک-تو چیست؟
لینک کوتاه: