به گزارش سیارنیوز، خدمات غیرحضوری و آنلاین در یک سال اخیر و با شیوع بیماری به یک روند فراگیر در میان تمامی شرکتها و کسبوکارها تبدیل شده است. هر چند که خدمات آنلاین تا پیش از آن هم با وجود موضوعاتی مثل ترافیک شهری، آلودگی هوا و… مزیتهای زیادی نسبت به خدمات حضوری داشتند اما بعد از همهگیر شدن ویروس کرونا بود که این شکل از خدمات اهمیت حیاتی پیدا کردند.
خدمات مربوط به پشتیبانی از محصولات و دستگاههای دیجیتالی مثل گوشیهای هوشمند هم از این تغییر مستثنی نبوده و سرویسهای از راه دور و آنلاین این حوزه هم با رشد و استقبال کاربران مواجه شده است.
کاربران گوشیهای هوشمند برخی اوقات دچار مشکلات نرمافزاری میشوند که بیشتر آنها به شکل غیرحضوری قابل حل است، حالا اگر شرکتهای ارائه دهنده خدمات، بتوانند برنامهها و راهکارهای مناسب و کمنقصی در دسترس کاربران خود قرار دهند، دیگر نیازی به رفتوآمد بیهوده نخواهد بود و مشکلات نرمافزاری گوشیها با یک تماس آنلاین برطرف میشود.
شرکت سامسونگ به عنوان رهبر بازار گوشیهای تلفن همراه، خیلی پیشتر از این زمان، در ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین پیشگام بوده است و راهکارهایی مثل مرکز تماس ۲۴ ساعته، برنامه کنترل از راه دور Smart Tutor و… را برای کاربران گوشی و تبلتهای گلکسی خود مهیا کرده است.
شناخت بیشتر این خدمات میتواند به کاربران کمک کند تا مشکلات نرمافزاری دستگاههای همراه خود را به شکلی کمهزینهتر، سریعتر و کارآمدتر حل کنند. در ادامه مروری داشتهایم بر خدمات پشتیبانی آنلاین و غیرحضوری که کاربران گلکسیهای سامسونگ میتوانند به کمک آنها مشکلات نرمافزاری دستگاههای خود را برطرف کنند.
تماس با کارشناسان
پشتیبانی از کاربران تنها به حل مشکل خلاصه نمیشود و پاسخگویی به سوالات، شنیدن و ثبت انتقادات و پیشنهادات و راهنمایی برای داشتن خریدی بهتر را شامل میشود. به همین منظور شرکت سامسونگ با هدف بهبود و توسعه خدمات پس از فروش خود مرکز تماسی مخصوص کاربران گوشیهای موبایل، تبلت و گجتهای پوشیدنی راهاندازی کرده است. در این مرکز که به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته فعالیت میکند، کارشناسانی کارآزموده و مجرب آماده هستند تا سوالات، راهنماییها و مشکلات فنی کاربران را پاسخ دهند.
پاسخ به سوالات کاربران و اطلاعرسانی موقعیت مکانی مراکز خدمات موبایل سامسونگ و ساعت کاری این مراکز بخشی از وظایفی است که کارشناسان مرکز تماس موبایل سامسونگ برعهده دارند. کارهای مرکز تماس موبایل به اینجا ختم نمیشود و یکی از مهمترین بخشهای این مرکز رسیدگی و پیگیری انتقادات، پیشنهادات و شکایات مشتریان سامسونگ است. براین اساس کاربران گلکسیهای سامسونگ میتوانند از طریق شماره تلفن ۴۲۱۳۲-۰۲۱ با این مرکز تماس گرفته و پاسخهای خود را در زمانی کوتاه دریافت کنند.
خدمات از راه دور
زمانی که ارتباط کاربران با کارشناسان مرکز تماس برقرار میشود یکی از راههایی که کارشناسان میتوانند به کمک آن مشکلات کاربر را حل کنند کمک گرفتن از اپلیکیشن اختصاصی شرکت سامسونگ به نام Smart Tutor است.
Smart Tutor یک سرویس کنترل از راه دور است که به کارشناسان مرکز تماس سامسونگ این امکان را میدهد تا از راه دور به گوشی کاربر وصل شده و با اجازه و تایید کاربر به شناسایی مشکلات احتمالی و رفع نواقص بپردازند.
در این سرویس کاربران با نصب اپلیکیشن Smart Tutor و از طریق امکانات این برنامه میتوانند در ظرف چند ثانیه با کارشناسان مجرب و کارآزموده مرکز تماس موبایل سامسونگ ارتباط برقرار کنند.
پس از وارد کردن یک کد ۶ رقمی در برنامه Smart Tutor کاربر این اجازه را میدهد تا کارشناس مرکز تماس به دستگاه آنها متصل شود. با طی شدن این مرحله کارشناسان مرکز تماس مانند زمانی که گوشی را در دست دارند وارد دستگاه میشوند و مشکلات فنی را برطرف میکنند.
لینک کوتاه: