کیت شین، مدیر ارشد کسب‌وکار بخش موبایل سامسونگ ایران

زمانی که ما در واحد موبایل سامسونگ ایران برای اولین بار به ایده یادگاری تو به زمین رسیدیم، ما در همان بدو ماجرا بسیار هیجان‌زده شدیم. البته بسیاری از حرکت‌ها در حد ایده باقی مانده‌اند ولی این ایده گلکسی سبز یا همان یادگاری چنان ملموس و فراگیر بود که  مشخص بود شبکه گسترده‌ای از افراد را درگیر خواهد کرد. از کاربران سامسونگ، ستارگان و سازمان محترم جنگلداری گرفته تا البته شما، رسانه‌ها، که بدون شما این مهم ممکن نبود.

یادگاری تو به زمین اولین تجربه ماست در واحد  موبایلسامسونگ ایران که مستقیما در ارتباط با بازار ایران کار کنیم.  طی این تجربه ما فرصت این را داشتیم که با انبوهی از انسان‌‌های مستعد و متخصص کار کنیم که شتاب و پویایی لازم را به طرح ما بدهند. این گروه بزرگ از افراد با بیش از  دهها نفر از همکاران خودمان و آژانس‌های مرتبط در دفتر سامسونگ شروع می‌شود تا چند صد نفر از مدیران عالی رتبه کشوری گرفته تا کارگران محلی و پیمانکاران امتداد مییابد.  سامسونگ از تمامی‌ ابزارهای در اختیار خود از تابلوهای شهری تا ساعت‌ها ویدیو و عکس در فضای مجازی بهره گرفت تا به شهروندان اطلاع رسانی کند. قلب واقعی این ماجرا شما رسانه‌ها و مردم بودید. بیش از ۵۰ مقاله در این باره نوشته و منتشر شد و بیش از ۳ هزار نفر به عنوان سفرای ما در این طرح شرکت کردند.

. ما این درختان را کاشتیم، محافظت کردیم و مراقبت کردیم چون به عنوان افرادی در کسب و کار موبایل ما باور داریم از طریق اتصال قلبها و اذهان می‌توانیم آینده و جهان بهتری بسازیم و این یادگاری حقیقی ماست به زمین.

ما به این امر پا بندیم و شما را مطلع نگاه می ‌داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا