در رویداد Ubisoft Forward که بهتازگی برگزار شد اثری از بازی Skull & Bones نبود و احتمالاً همچنان خبر جدیدی را از آن شاهد نخواهیم بود.
زمان زیادی از آخرین خبری که از بازی Skull & Bones به اشتراک گذاشته شده است میگذرد. این عنوان پس از معرفیاش در E3 2017، نمایش خاصی جز نگاهی کوتاه و اجمالی به آن در E3 2018 نداشته است. این بازی در ابتدا قرار بود در اواخر ۲۰۱۸ روانهی بازار شود اما سه سال متوالی عرضهاش به تعویق افتاد و اکنون طبق گزارشات، یوبیسافت آن را ریبوت کرده و در واقع توسعهاش را از سر گرفته است.
به گفتهی منابع نزدیک به VGC، توسعهی بازی Skull & Bones با مشکلاتی مواجه بود که نتیجهاش تاخیرهای متعدد شد. این منابع تایید کردهاند که یوبیسافت سال گذشته سرانجام تصمیم گرفت این بازی را به کل ریبوت کند و از مدل جهانآزاد مرسوم عناوین خود فاصله بگیرد.
VGC همچنین اعلام نموده که Skull & Bones حال مدل «سرویس زنده» را در پیش گرفته است و شامل داستانها، ماموریتها و شخصیتهایی خواهد شد که در طول زمان با توجه به کنشهای بازیکنان تکامل و تغییر پیدا خواهند کرد.
منبع دیگری متذکر شده که المانهای «داستانسرایی زنده» از عنوان Fortnite برای نسخهی ریبوت شدهی بازی Skull & Bones الهامبخش بوده است. این منبع اشاره کرده است که این عنوان تمرکز بسیاری روی همکاری با سایر بازیها خواهد داشت و یوبیسافت میخواهد مخاطبانی فراتر از طرفدارانی که سایر عناوین این شرکت را تجربه میکنند، جذب کند و در مقیاس گستردهتری ظاهر شود.
علاوه بر اینها، کارگردان نوآوری سابق Skull & Bones یعنی «جاستین فارن» (Justin Farren) از تیم سازنده جدا شده و به شرکت «وارگیمینگ» (Wargaming) پیوسته و اکنون «الیزابت پلن» (Elisabeth Pellen) جای آن را گرفته است.
همانطور که گفته شد، Skull & Bones در رویداد Ubisoft Forward که عناوینی نظیر Far Cry 6 و Watch Dogs: Legion در آن به نمایش گذاشته شدند حضور نداشتند و حال که گفته میشود ریبوت شده است، احتمالاً فاصلهی زیادی تا خبر موثق و مشخص جدیدی از آن داریم. یوبیسافت رسماً تایید کرده است که شاهد یک Ubisoft Forward دیگر با اخبار جدید فراوان در «تاریخ دیرتری در سال جاری» خواهیم بود و میتوان احتمال داد که Skull & Bones طی این رویداد به نمایش گذاشته شود.
لینک کوتاه: