همکاری مشترک CS50x تهران با شتاب‌دهنده جهش

۱۵ تیر ماه آخرین مهلت ثبت‌نام رایگان در دوره پایتون CS50x تهران

به‌لطف همکاری مشترک CS50x تهران با شتاب‌دهنده جهش، دوره پایتون و هوش مصنوعی دانشگاه هاروارد که بزرگترین دوره آموزشی کشور است، در تیر ماه امسال برای اولین بار به‌صورت کاملا رایگان برگزار خواهد شد و پس از آن بزرگترین هکاتون کشور را خواهند داشت تا دانشجویان تجربه عملی خود را با کار روی پروژه‌هایی که از دل چالش‌های واقعی شرکت‌ها بیرون آمده‌اند کسب کنند.

به گزارش سیار نیوز، پیرو نشست خبری در حاشیه روز چهارم نمایشگاه الکامپ، حسن قلیچ‌خانی مدیر برگزاری دوره سی‌اس‌فیفتی تهران درخصوص هکاتون اعلام کرد:

بعد از هکاتون دانشجویان پروژه‌های شخصی‌شان را ارائه می‌دهند. این نمایشگاه به نوعی نمایشگاه کار هم به‌حساب می‌آید و شرکت‌های مختلف می‌توانند نیروهای خود را از این نمایشگاه جذب کنند. افرادی که در این دوره شرکت می‌کنند برنامه‌نویسی را به‌صورت اصولی می‌آموزند.

زمان برگزاری رویداد CS50x تهران ۲۳ تیر ماه است و علاقمندان تا ۱۵ تیر ماه فرصت دارند تا ثبت‌نام خود را با ورود به سایت cs50xtehran.ir قطعی کنند و به‌صورت کاملا رایگان در دوره سی‌اس‌فیفتی تهران شرکت کنند.

قلیچ‌خانی در ادامه افزود:

حضور در کلاس‌ها، هکاتون و نمایشگاه الزامی نیست. پروژ‌ه‌ها در سایت دانشگاه هاروارد آپلود می‌شود و در نهایت مدرک CS50x هم از این دانشگاه صادر خواهد شد.

برگزاری دوره پایتون و هوش مصنوعی با همکاری شتاب‌دهنده جهش

کاوه گودرزی مدیرعامل شتاب‌دهنده جهش درباره برگزاری دوره پایتون و هوش مصنوعی دانشگاه هاروارد بیان کرد:

اتفاق ویژه‌ای در ایران رخ داده است. چالش‌های واقعی حوزه هوش مصنوعی کشور در این رویداد بررسی می‌شوند. ممکن است افراد با دیدگاه آموزش وارد دوره شوند اما پس از چهار ماه با پیشنهادهای جذب سرمایه مواجه می‌شوند.

پوریا حداد عضو تیم برگزاری دوره سی‌اس‌فیفتی تهران درخصوص آینده شغلی شرکت‌کنندگان در دوره گفت:

CS50x از دوره‌های دانشگاه هاروارد است که در آن مباحثی از هوش مصنوعی آموزش داده می‌شود. بعد از گذراندن دوره، شرکت‌کنندگان انتخاب می‌کنند وارد چه حوزه‌ای شوند و در واقع می‌‌توانند مهندس‌های ماشین لرنینگ آینده باشند.

سینا فایضی از تیم برگزاری CS50x ضمن اشاره به آمار ثبت‌نام ۲۰ هزار نفری تا این لحظه در دوره سی‌اس‌فیفتی تهران، اعلام کرد:

طبق آمار این دوره بزرگترین دوره آموزشی‌ درحال برگزاری است. تمام افراذ تیم اجرایی و برگزاری رویداد، داوطلبانه و خالصانه در این فعالیت شرکت کردند و دغدغه پیشرفت و آموزش کشور را دارند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا