احتمال اختلال و قطعی موقت در سرویس‌های خدمات بانکی

سامانه خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین، در راستای توسعه و ارتقای سطح خدمات‌دهی به مشتریان به مدت سه روز از 14 لغایت ۱۶ خرداد دچار اختلال موقت و کندی در انجام عملیات خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سیار ، فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، با اعلام این خبر افزود: تمامی این اقدامات در راستای بهبود دسترسی مشتریان و با نگاه به چشم‌انداز بانک در ارتقای سطح خدمات بانکداری دیجیتال انجام می‌شود.

اینالوئی افزود: یکی از موضوعات مهم در ارائه خدمات دیجیتال، بهبود زیرساخت‌های بانک است، تا ضمن تامین امنیت و استانداردهای مورد نیاز، مشتریان بتوانند با سهولت و بالاترین کیفیت از خدمات بانکی استفاده کنند.

وی همچنین بیان کرد: تمامی تمهیدات برای این تغییرات در نظر گرفته شده، تا مشتریان در این سه روز با کمترین اختلال و مشکل مواجه شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا