در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده گان شرکت مخابرات در مرکزهای مختلف و زمان های مختلف ارتباط مستقیم با مسئولین را برقرار کرده اند. در ابتدای این طرح مرکز مخابرات منطقه ۴ می توانند با مسئولین در زمان ذیل ارتباط مستقیم داشته و مشکلات خود را بیان و راه حلی برای آن دریافت کنند.
شهروندان در محدوده مخابرات منطقه ۴ تهران می توانند با مدیران و مسئولین مخابرات ارتباط تلفنی برقرار کنند.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، آن دسته از مشتریان که شماره تلفن آنها با ۴ شروع می شود و در محدوده مخابرات منطقه ۴ تهران هستند جهت طرح سوالات و مشکلات خود در زمینه تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت می توانند روز دوشنبه ۷ خردادماه از ساعت ۹ الی ۱۲ با شماره (۲۰۲۱) واحد ارتباط مردمی مخابرات تماس حاصل نمایند.
لینک کوتاه: