بازی Bayonetta

از باندل ده‌سالگی بازی Bayonetta و Vanquish رونمایی شد

سگا پس از شایعات هفته‌ی گذشته حال از باندل ده‌سالگی بازی Bayonetta و Vanquish برای انتشار در سال آینده‌ی میلادی رونمایی کرده است‌.

پس از اینکه هفته‌ی گذشته لو رفت ریمسترهایی از دو بازی Bayonetta و Vanquish در راه است، اکنون سگا رسماً باندل ده‌سالگی این دو عنوان را معرفی کرده است.

این باندل که The Bayonetta & Vanquish 10th Anniversary Bundle نام دارد، شامل نسخه‌های بارسازی شده‌ی این دو بازیِ محبوب استودیوی پلاتینیوم گیمز با کیفیت ۴K و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه می‌شود و قرار است در ۱۸ فوریه‌ی ۲۰۲۰ مصادف با ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ به انتشار برسد. این دقیقاً همان تاریخ انتشاری است که هفته‌ی گذشته در مایکروسافت استور لو رفت و آن شایعه صحت داشته است. The Bayonetta & Vanquish 10th Anniversary Bundle با قیمت ۴۰ دلار تنها برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

اگر مایل هستید که این مجموعه را به صورت فیزیکی داشته باشید، باید گفت که استیل‌بوکی جذاب نیز برای آن تدارک دیده شده است که هر طرف آن شامل تصویر هنری جدید و زیبایی از این عناوین می‌شود. این تصاویر توسط هنرمندی به نام Weapons Van طراحی و توسط کارگردان «هیدکی کامیا» (Hideki Kamiya) و سایر اعضای پلاتینیوم گیمز مورد نظارت و در آخر تأیید قرار گرفته‌اند.

در نهایت باید گفت که اگر قصد دارید که باندل بازی Bayonetta و Vanquish را بر روی پلی‌استیشن ۴ خریداری کنید، همچنین تم‌هایی را هم دریافت خواهید کرد. یکی از این تم‌ها فقط در صورتی که باندل را پیش‌خرید کنید در دسترس شما قرار می‌گیرد و دیگری را هر کسی که آن را به‌طور دیجیتالی تا ۳ مارس ۲۰۲۰ خریداری کند دریافت می‌کند.

بسیار اتفاق جذاب و خوشحال‌کننده‌ای است که سگا این عناوین را با شکل و شمایلی جدید بازگردانده است تا طرفداران قدیمی تجدید خاطره کنند و کسانی هم که تاکنون موفق به تجربه‌ی آن‌ها نشده‌اند با کیفیتی بالاتر و قیمت مناسب آن‌ها را بازی کنند.

نظر شما راجع به باندل بازی Bayonetta و Vanquish چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا