کنفرانس ملی فرماندهی

افتتاح سیزدهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل

 

 

سیزدهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل جهت توسعه فناوری ارتباطات افتتاح شد.

به گزارش سیار نیوز، سیزدهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل با حضور دکتر عارف رییس انجمن فرماندهی و کنترل ایران، دکتر یزدانیان رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس کنفرانس، دکتر ولوی قائم مقام انجمن فرماندهی و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه امنیت ICT کشور، امروز ۱۸ بهمن ماه  با شعار” فرماندهی و کنترل ،فناوری های نو ، پیشرفت ملی” به مدت دو روز  کار خود را آغاز کرد.
فرنقی زاد دبیر سیزدهمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران ایران در افتتاحیه این کنفرانس به میزبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت : بعد از مشخص شدن میزبانی پژوهشگاه ۱۶ جلسه کمیته راهبردی جهت آماده سازی و برگزاری این کنفرانس برگزار شد.

توسعه علوم و فناوری های نوظهور

وی افزود : ۴۸۰ نفر ساعت در کمیته های راهبردی ۷ محور اصلی و زیر محورها  را به شورای سیاستگذاری پیشنهاد دادند که به تصویب رسید، مبانی نظری، اصول و سیاست‌های فرماندهی و کنترل؛ توسعه علوم و فناوری‌های نوظهور، فرماندهی و کنترل؛ امنیت در چرخه‌های فرماندهی و کنترل؛ شبکه ملی اطلاعات، فرماندهی و کنترل؛ توسعه زیرساخت‌های موثر بر ارتقاء نظام فرماندهی و کنترل؛ فرماندهی و کنترل در فضای سایبری و هوشمند‌سازی در نظام فرماندهی و کنترل ۷ محور اصلی این کنفرانس بودند، که هر یک دارای زیر محورهایی است. در گام بعدی هم  به منظور ارتباط مستقیم و مستمر با شرکت کنندگان و مخاطبان و افراد صاحبنظر برای اراسال مقاله سایت کنفرانس راه اندازی گردید.

وی افزود : در مجموع ۱۰۹ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس اراسل شد که ۶۵ مقاله پذیرش و ۴۴ مقاله نتوانست تاییدیه را دریافت کند. از تعداد ۶۵ مقاله پذیرش شده ، تعداد ۵۳ مقاله شفاهی و ۱۲ مقاله در قالب پوستر ارائه خواهد شد.
فرنقی زاد در ادامه به تشکیل دو جلسه کمیته علمی با حضور ۴۵ نفر از اساتید اشاره کرد و گفت : ۷۵ داور به بررسی مقالات پرداختند که مقالات برتر در روز اختتامیه اعلام خواهد شد.

برگزاری ۲۰ کارگاه به صورت برخط

وی با بیان اینکه از روز شنبه ۱۶ بهمن ماه و به مدت دو روز  ۲۰ کارگاه  به صورت برخط با موضوعات مختلف در حوزه فرماندهی و کنترل برگزار شد، تصریح کرد: استقبال بسیار خوبی از این کارگاهها صورت گرفت و امید است که خروجی این کنفرانس بتواند برخی مشکلات موجود در حوزه فرماندهی و کنترل را رفع کند.
وی در خاتمه افزود: در دو روز برگزاری این کنفرانس ۴ میزگرد نیز با محوریت هوش مصنوعی، تهدیدات سایبری، مدیریت بحران و فناوری های نوین  برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا