اوپو، دومین فروشنده اسمارت‌فون‌های آفلاین در چین

OPPO در ماه اکتبر هم دومین برند پرفروش گوشی‌های هوشمند آفلاین در چین بود. آنها 11.2 درصد از بازار سهم دارند و تنها اپل با 13.6 درصد سهم از بازار بالاتر از آنها قرار می‌گیرد. این آماری است که اخیرا شرکت تحقیقات بازار Sino-MR انجام داده است. اوپو به کمک سری R7 خود توانسته برای چهار ماه پیاپی جایگاه دوم اسمارت‌فون‌های آفلاین را از آن خود کند. این به دلیل شور و شوقی است که این سری در مشتریان ایجاد کرده است.

سری R7 چهار مدل دارد: R7 Lite، R7، R7 Plus و R7s، که این برای این است که به نیازهای مشتریان در بازارهای متفاوت رسیدگی شود. هر چهار گوشی بدنه‌ای فلزی و صفحه‌ای 2.5بعدی (شبه سه‌بعدی) و منحنی دارند. دوربین این گوشی‌ها از فناوری Flash Shot استفاده می‌کند و می‌تواند بسیار سریع راه‌اندازی و تثبیت شود و عکس بیندازد. این دوربین در تنها 0.3 ثانیه فوکوس می‌کند. شعار سری R7 این است: «5 دقیقه شارژ، 2 ساعت حرف زدن». این گوشی‌ها از ویژگی منحصربه‌فرد VOOC Flash Charge اوپو استفاده می‌کنند و بسیار سریع شارژ می‌شوند. کمپین تبلیغاتی این شرکت باعث شده که گوشی‌های R7 در میان گوشی‌های دیگر برجسته باشند، و فناوری VOOC Flash Charge تفاوت بین این گوشی و دیگر گوشی‌ها را رقم می‌زند.

با عرضه R7s که 4 گیگابایت رم، نمایشگر 5.5 اینچی و باتری به‌روزشده دارد، اوپو قصد دارد در بازارهای گوناگون شور و شوق فراوانی ایجاد کند و جایگاهش را تثبیت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا