بازی Crash Bandicoot

اکتیویژن احتمالاً به نسخه‌ی جدیدی از بازی Crash Bandicoot اشاره دارد

نام‌های معروف شبکه‌های اجتماعی هدیه‌هایی با مضمون بازی Crash Bandicoot را دریافت کرده‌اند که حاکی از اخبار هیجان‌انگیز جدیدی است.

اکتیویژن هدیه‌هایی را با مضمون بازی Crash Bandicoot و کلاه‌های بابانوبل به شخصیت‌های معروف یا به اصطلاح اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی فرستاده است. با توجه به توئیتی از یوتیوبر Canadian Guy Eh این هدایا ناگهانی اهدا شده‌اند و این یعنی جزو کمپین تبلیغاتی خاصی نیستند.

به گفته‌ی کاربر Genelle Aimee ظاهراً سال گذشته نیز چنین اتفاقی رخ داده و اکتیویژن کوکی‌هایی با مضمون بازی Crash Bandicoot را به مناسبت کریسمس ارسال کرده است‌. Canadian Guy Eh توئیت کاربر مذکور را ریتوئیت کرده و گفته است که این نمی‌تواند اتفاقی باشد. شاید اکتیویژن به سادگی از این روش صرفاً برای تبلیغ بازی خود برای فصل تعطیلات استفاده کرده است.

از طرفی دیگر امکان دارد که اکتیویژن در حال آماده‌سازی همه برای رونمایی از نسخه‌ی جدیدی از بازی Crash Bandicoot طی مراسم The Game Awards 2019 باشد که چند روز دیگر برگزار می‌شود. پیش‌تر هم شایعاتی را در رابطه با انتشار نسخه‌ای جدید از این سری در سال ۲۰۲۰ شاهد بودیم که می‌تواند بر احتمال درست از آب درآمدن این پیش‌بینی بیفزاید‌‌‌.

دو نسخه‌ی آخر سری کرش، Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy و Crash Team Racing Nitro-Fueled هستند که به ترتیب توسط «تویز فور باب» (Toys for Bob) و «بینوکس» (Beenox) ساخته و هر دو توسط اکتیویژن منتشر شده‌اند.

Crash Team Racing Nitro-Fueled دو هفته در صدر جدول پرفروش‌ترین‌های بریتانیا قرار گرفت. در عین حال در سال ۲۰۱۷ Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy در مجموع شش هفته صدر این جدول را از آن خود کرد. و حتی در سال ۲۰۱۸ هم این عنوان باری دیگر به صدر جدول بازگشت درحالی که همچنان در انحصار پلی‌استیشن ۴ قرار داشت.

طبق آمار ارائه شده توسط اکتیویژن، Crash Bandicoot N. Sane Trilogy از زمان عرضه‌اش تاکنون موفق به فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه شده است. درحالی که آمار دقیق در دست نیست، اعلام شده که Spyro Reignited Trilogy نیز موفق ظاهر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا