بازی جیمز باند

بازی جیمز باند پروژه‌ی جدید استودیوی IO Interactive است

استودیوی «آی‌او اینترکتیو» (IO Interactive) همان‌طور که وعده داده بود، از پروژه‌ی جدید خود یعنی بازی جیمز باند رونمایی کرده است.

سازنده‌ی Hitman به‌تازگی پروژه‌ی جدید خود را معرفی کرده و این بار به سراغ مامور بریتانیایی دیگری رفته است. این استودیو بازی جیمز باند را در دست توسعه قرار دارد که در حال حاضر تحت عنوان Project 007 شناخته می‌شود.

تیزر تریلر منتشر شده برای بازی جیمز باند جزئیات قابل توجهی را با خود به همراه ندارد ولی با این حال، در حساب رسمی توئیتر آن اعلام شده است که این عنوان داستانی حول محور ریشه‌ی جیمز باند را روایت خواهد کرد و این داستان کاملاً جدید و ویژه است.

در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی نگاه نزدیک‌تری و عمیق‌تری به پروژه‌ی جیمز باند خواهیم داشت. با این حال، چیزی که قطعی است این است که استودیوی آی‌او اینترکتیو تجربه‌ای درخور از جیمز باند را ارائه خواهد داد و نیاز به هیچ‌گونه نگرانی نسبت به کیفیت این بازی نیست.

این درحالی است که جدیدترین عنوان آی‌او اینترکتیو یعنی Hitman 3 در ۲۰ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ مصادف با ۱ بهمن ۱۳۹۹ روی پی‌سی، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز ایکس، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و گوگل استادیا عرضه خواهد شد. این استودیو آن را «پایان یک سفر» که همان سه‌گانه‌ی ریبوت شده است بر شمرده و باید منتظر ماند و دید که آیا خواهد توانست پایانی برای این سه‌گانه رقم بزند که در یاد بازیکنان باقی بماند یا خیر. طبق شنیده‌ها تاکنون، این نسخه از داستان تاریک‌تر و عمیق‌تری نسبت به نسخه‌های گذشته برخوردار خواهد بود و این بدین معنی است که علاوه بر گیم‌پلی غنی که رکن اصلی سری Hitman است، شاهد اتفاقات جذابی در این بازی خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا