بازی پابجی کار دست نوجوان ۱۹ ساله داد

اعتیاد به بازی های موبایلی چیزی است که ممکن است برای بسیاری از کاربران اتفاق افتاده و اثرات سویی نیز داشته باشد. اکنون اعتیاد به بازی پابجی موجب شده که جان یک نوجوان در کشمیر گرفته شود.

ماجرا چه بود؟

پلیس روز جمعه به منابع رسانه ای اطلاع داد که یک نوجوان ۱۹ ساله در منطقه جاموی کشمیر پس از ساعت ها بازی کشمیر جان خود را از دست بدهد. این اتفاق در حالی افتاده است که این نوجوان شی حادثه را در منزل دوست خود گذرانده بود تا با او پابجی بازی کند.

خانواده این نوجوان به نام آسیم می گویند که صبح روز بعد منتظر او بودند که به خانه آمده و صبحانه بخورد، اما به آنها گفتند که فرزند آنها پس از یک روز بازی کامل از تاریخ ۲۵ تا ۲۶ جولای به حالت ناهشیار درآمده است. منابع می گویند این پسر را در حالی آوردند که دکترها با دیدن وضعیت خود اعلام کردند که در راه جان سپرده است. پلیس نیز این پرونده را بررسی کرده و تحقیقات خود را اغاز کرده است.

ماجرا چه بود؟

دیگر پرونده های مشابه در بازی پابجی

پیش از این نیز در چندین سایت معتبر خبری خبر مرگ جوان ۲۰ ساله از کشور هند را بر اثر مدت زیاد بازی‌کردن پابجی تایید کردند، گفته شده است این جوان ۲۰ ساله که ساگار نام داشت، به مدت ۴۵ روز به بازی پابجی موبایل رو آورده بود و هر روز بیش از ۱۰ ساعت، بدون هیچ تحرک و فعالیت بدنی به بازی می‌پرداخت، به همین دلیل مهره‌های گردن او دچار آسیب شده است، بعد از مدتی یکی از دوستان او خبر فوت ساگار را بر اثر بازی زیاد پابجی موبایل منتشر می‌کند.

اقدام پابجی برای رفع این مسئله

اکنون سازندگان پایجی به این فکر افتاده اند که سرویسی جدید برای برخی کشورها مانند هند قرار دهند که به گیمرهای ۱۸ سال به بالا اجازه ندهد بیش از ۶ ساعت در روز پابجی بازی کنند. گیمرهای زیر ۱۸ سال نیز تنها ۲-۴ ساعت بتوانند از این بازی استفاده کنند.

اقدام پابجی برای رفع این مسئله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا