بازی Assassin’s Creed Infinity

بازی Assassin’s Creed Infinity رایگان نخواهد بود

یوبی‌سافت پس از گمانه‌زنی‌های مختلف توسط کاربران، سرانجام شفاف‌سازی کرده است که بازی Assassin’s Creed Infinity رایگان نخواهد بود.

اوایل امسال پس از شایعات و گزارشات متعدد، یوبی‌سافت تایید کرد که بازی Assassin’s Creed Infinity را در دست توسعه دارد. این عنوان که پروژه‌ای مشترک بین «یوبی‌سافت مونترئال» (Ubisoft Montreal) و «یوبی‌سافت کبک» (Ubisoft Quebec) محسوب می‌شود، عنوانی سرویس‌گونه خواهد بود که این شرکت آن را جدیدترین تحول این سری بازی محبوب بر شمرده است.

اخیراً به لطف گزارش مالی یوبی‌سافت برای سه‌ماهه‌ی اخیر به جزئیات بیشتری درباره‌ی Assassin’s Creed Infinity دست پیدا کرده‌ایم. «یو گیلموت» (Yves Guillemot)، مدیر عامل این شرکت اعلام کرده است که Assassin’s Creed Infinity رایگان نخواهد بود. با تمرکز یوبی‌سافت روی تجارب رایگان با عناوینی نظیر Tom Clancy’s XDefiant ،The Division Heartland و Ghost Recon Frontline، بسیاری کنجکاو بودند که آیا این بازی نیز از این قاعده پیروی خواهد کرد یا خیر که پاسخ گیلموت به این سوال منفی بوده است.

وی همچنین افزوده است که بازی Assassin’s Creed Infinity از بسیاری از المان‌های نسخه‌های گذشته‌ی سری بهره خواهد برد که یوبی‌سافت طی چند وقت اخیر چندین بار به این موضوع اشاره کرده است.

این بازی بسیار نوآورانه خواهد بود اما از چیزی که بازیکنان در تمامی نسخه‌های Assassin’s Creed دارند، برخوردار خواهد بود؛ تمام المان‌هایی که دوست دارند از همان ابتدا در بازی مشاهده کنند. این بازی بسیار بزرگ خواهد بود و بسیاری از المان‌هایی را که در حال حاضر در نسخه‌های گذشته وجود دارد به همراه خواهد داشت.

در عین حال، یوبی‌سافت تایید کرده است که بازی Assassin’s Creed Infinity در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد. گزارشات گذشته حاکی از این بوده‌اند که این بازی «حداقل سه سال تا عرضه فاصله دارد» و تا انتشار آن هیچ نسخه‌ی دیگری از سری Assassin’s Creed – حداقل از سوی یوبی‌سافت کبک – روانه‌ی بازار نخواهد شد. به همین دلیل جزئیات Infinity هنوز قطعی و مشخص نیستند و فقط ایده‌ی اصلی این است که Infinity یک پلتفرم آنلاین گسترده با بازی‌ها و محیط‌های مختلف باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا