بازی Assassin’s Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla دومین عنوان سودآور یوبیسافت تاکنون است

بازی Assassin’s Creed Valhalla علاوه بر تمام دستاوردهای خود تا به اینجا، به دومین عنوان سودآور تاریخ شرکت یوبی‌سافت تبدیل شده است.

درحالی که آینده‌ی فرانچایز Assassin’s Creed ظاهراً به مسیر بسیار متفاوتی خواهد رفت، جدیدترین نسخه‌ی منتشر شده از آن یعنی بازی Assassin’s Creed Valhalla’s حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این عنوان تا به اینجا به‌روزرسانی‌های عمده‌ی متعددی را دریافت کرده و حداقل یک گسترش‌دهنده‌ی بزرگ دیگر در راه آن است. و همچنین، مطلع شده‌ایم که بیش از حدی که انتظار می‌رفت برای یوبی‌سافت موفقیت‌آمیز بوده است.

یوبی‌سافت در جدیدترین گزارش مالی خود از موفقیت بازی Assassin’s Creed Valhalla گفته است. Valhalla نه‌تنها عملکرد بهتری نسبت به نسخه‌ی قبلی یعنی Odyssey داشته، در واقع به‌طور کلی دومین بازی سودآور تاریخ این شرکت بوده است. همچنین در زمینه‌ی تعامل بازیکنان، با آخرین گسترش‌دهنده‌ی خود Siege of Paris رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

بیش از این ارقام یا جزئیاتی ارائه نشده اما در هر صورت، به نظر می‌رسد که Assassin’s Creed Valhalla بسیار فراتر از انتظارات عمل کرده است.

Assassin’s Creed Valhalla هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز ایکس/ایکس‌باکس سریز اس و گوگل استادیا قرار دارد.

نسخه‌ی اصلی جدید Assassin’s Creed که در ابتدا شایعات و زمزمه‌هایی از آن به گوش می‌رسید، سرانجام تحت عنوان Assassin’s Creed Infinity رسماً معرفی شد. این بازی که در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد، یک تجربه‌ی سرویس گونه را ارائه خواهد داد و در عین حال روی تجربه‌ی داستان‌محور تمرکز خواهد داشت که به نوعی تجربه‌ای متفاوت نسبت به نسخه‌های قبلی این سری بازی محبوب است.

نظر شما درباره‌ی عملکرد بازی Assassin’s Creed Valhalla چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا