بازی Battlefield 2042

انتشار بازی Battlefield 2042 با تاخیر دیگری مواجه نخواهد شد

انتشار بازی Battlefield 2042 که اخیراً به چند هفته بعد از تاریخ انتشار ابتدایی خود موکول شده است اما قرار نیست تاخیر دیگری در کار باشد.

بتای عمومی بازی Battlefield 2042 هفته‌ی جاری در دسترس قرار می‌گیرد و فرصت امتحان کردن جدیدترین تجربه‌ی ساخته شده توسط «دایس» (DICE) پیش از عرضه را فراهم می‌کند. با این حال، از آنجا که اخیراً انتشار این بازی به تعویق افتاد، عده‌ای نگران هستند که الکترونیک آرتس باری دیگر انتشار آن را به تعویق بیندازد؛ خصوصاً اگر بازخوردهای بازیکنان نسبت به بتا مطلوب نباشد. به گفته‌ی اینسایدر شناخته‌شده «تام هندرسون» (Tom Henderson) خوشبختانه قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد.

اطمینان دایس از تاریخ انتشار بازی Battlefield 2042

در پاسخ به مطلبی در ردیت که طی آن گفته شده بود تاخیر دیگری در راه است، هندرسون در حساب توئیتر خود مدعی شده است که بازی Battlefield 2042 با تاخیر دیگری مواجه نخواهد شد، چرا که تیم سازنده نسبت به محصول نهایی اطمینان دارد. با این وجود، وی پیش‌بینی می‌کند که اگر هم تاخیری در کار باشد، نه برای نسخه‌ی نهایی بازی Battlefield 2042 بلکه برای حالت Hazard Zone خواهد بود.

بازی Battlefield 2042 در ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) برای پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس عرضه خواهد شد. در دنیای Battlefield 2042 که همان‌طور از نامش هم مشخص است در آینده‌ی نزدیک جریان دارد، بحران اقلیمی ملت‌ها و اقتصادها را به فروپاشی رسانده است. به دنبال این، «آوارگان» گرد هم آمده‌اند و قسم خورده‌اند که بدون اتحاد با هیچ ملتی، تنها برای خود و یاران‌شان بجنگند و نام Non-Patriated یا No-Pats را بر خود گذاشته‌اند. جنگ نزدیک است از آنجا که ایالات متحده‌ی آمریکا و روسیه بر سر ذخایر غذا و سوخت می‌جنگند و No-Pats مجبور به انتخاب جبهه‌ی خود هستند.

نهایتاً لازم به ذکر است که بتای عمومی Battlefield 2042 از ۶ اکتبر (۱۴ مهر) در دسترس تمامی پیش‌خریداران و از ۸ اکتبر (۱۶ مهر) در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت و تا ۹ اکتبر (۱۷ مهر) همچنان ادامه خواهد داشت. پیش‌دانلود بتا از امروز مهیا می‌شود و در بخش سوالات متداول مربوط به بتا ذکر شده است که تمامی پیشرفت‌های صورت گرفته در آن قابل انتقال به نسخه‌ی نهایی نخواهد بود.

نظر شما درمورد تاخیر اخیر بازی Battlefield 2042 چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا