بازی Call Of Duty Vanguard

بازی Call Of Duty Vanguard ممکن است به یک مجموعه تبدیل شود

به نظر می‌رسد استودیوی اسلج‌همر گیمز بازی Call Of Duty: Vanguard را به یک سری دنباله‌دار با چندین نسخه‌ تبدیل کند.

انتشار نسخه‌ی جدید از سری Call of Duty در هر سال امری حتمی است. «اسلج‌همر گیمز» (Sledgehammer Games) امسال بازی Call of Duty Vanguard را در دست توسعه دارد و پیش از اینکه این عنوان روانه‌ی بازار شود، انتظار می‌رود داستان آن بستر داستانی‌ بزرگ‌تر باشد و دنباله‌های مستقیم متعددی را به همراه داشته باشد.

نویسنده «سم مگز« (Sam Maggs) در کامیک کان نیویورک درباره‌ی امیدهای خود به بعد از انتشار بازی Call of Duty Vanguard گفته است. مگز اظهار داشته که وی امیدوار است حداقل دو دنباله‌ی مستقیم بر داستان این بازی به عرضه برسد. وی می‌گوید که این فرانچایز با نبود شخصیت‌های نمادین مواجه است و او با این چشم‌انداز گسترش یافته، به دنبال این است که شخصیت‌ها و لحظاتی برجسته و به یاد ماندنی را طی چند نسخه خلق کند.

وقتی وارد پروسه شدیم، گفتیم چگونه می‌توانیم شخصیت‌هایی نمادین برای COD خلق کنیم؟ چون در حال حاضر واقعاً چنین چیزی را در سری نداریم. می‌دانید وقتی به یک بازی مثل Halo فکر می‌کنید، مستر چیف به ذهنتان می‌آید ولی وقتی بحث COD در میان باشد واقعاً شخصیت‌های برجسته‌ای وجود ندارند.

با خود گفتیم که چه کسانی‌ می‌توانند شخصیت‌های پرچم‌دار COD باشند؟ چون ما می‌خواهیم نسخه‌های دوم و سوم Vanguard را بسازیم از آنجا که دو داستان دیگر را با این شخصیت‌ها داریم. اگر مردم به اندازه‌ی ما‌ آن‌ها را دوست داشته باشند، امیدواریم بتوانیم به روایت داستان این شخصیت‌ها ادامه دهیم و آن‌ها را به نوعی به شخصیت‌های معروف این دوره‌ی COD تبدیل کنیم.

به‌جز سری Modern Warfare، اکثر نسخه‌های سری Call of Duty مجزا از یکدیگر هستند یا مثل Black Ops ارتباط بسیار کمی با شخصیت‌های نسخه‌های پیشین دارند. باید منتظر ماند و دید که بازی Call of Duty Vanguard چگونه ظاهر خواهد شد و آیا توانایی ارائه‌ی داستانی را که طی سال‌های آتی گسترش پیدا کند خواهد داشت یا خیر.

Call of Duty Vanguard که بتای عمومی آن به‌تازگی برگزار شد، در ۵ نوامبر مصادف با ۱۴ آبان برای پی‌سی، پلی‌اسیتشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس عرضه می‌گردد.

از سایر اخبار مرتبط با سری Call of Duty طی چند وقت اخیر می‌توان به تایید توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از سری Call of Duty برای گوشی‌های هوشمند توسط یکی از استودیوهای داخلی تازه‌تاسیس اکتیویژن با همراهی «اکتیویژن شانگهای» (Activision Shanghai) و بینوکس اشاره کرد. جالب است که ببینیم با موفقیت عظیم بازی Call of Duty Mobile که همچنان با قدرت پابرجا است و به جلو می‌رود، اکتیویژن چه تجربه‌ی موبایلی جدیدی را به طرفداران خود ارائه خواهد داد.

نظر شما راجع به بازی Call of Duty Vanguard تا به اینجا چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا