بازی COD: Black Ops Cold War

رکورد بازی COD: Black Ops Cold War در زمینه‌ی فروش روز اول در سری

بازی COD: Black Ops Cold War موفق شده است رکورد فروش دیجیتالی در روز اول عرضه بین تمامی نسخه‌های این فرانچایز عظیم را از آن خود کند.

بازی COD: Black Ops Cold War به‌تازگی روانه‌ی بازار شده و همان‌طور که انتظار می‌رفت، قدرتمند ظاهر شده است اگرچه در بریتانیا که همیشه در آن حکمرانی می‌کند، نتوانسته است به جایگاه اول پرفروش‌ترین‌ها دست پیدا کند که البته عمکرد فراتر از انتظار Assassin’s Creed Valhalla در این مورد تاثیر زیادی داشته است. در هر صورت، اگر شک دارید که نسخه‌ی جدید فرانچایز بزرگ اکتیویژن قوی عمل نکرده، اکتیویژن از رکوردی که این عنوان به ثبت رسانده گفته است.

به گزارش Wccftech، اکتیویژن بیانیه‌ای را در خصوص فروش COD: Black Ops Cold War ارائه داده و «آنا مالمهاکه» (Anna Malmhake)، مدیر عامل اجرایی این شرکت در اروپا، خاور میانه و آفریقا، اعلام نموده که این عنوان رکورد فروش دیجیتالی در روز اول عرضه در سراسر جهان بین تمامی نسخه‌های سری را از آن خود کرده است. رقمی به اشتراک گذاشته نشده و اکتیویژن سال‌ها است که ارقام فروش را در اختیار عموم نمی‌گذارد اما با توجه به اینکه صحبت از سری Call of Duty است، قطعاً با رقم بسیار بزرگی مواجه هستیم.

Call of Duty: Black Ops Cold War که توسط استودیوهای «تری‌آرک» (Treyarch) و «ریون سافت‌ور» (Raven Software) ساخته شده، هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سریز ایکس/ایکس‌باکس سریز اس قرار دارد. لازم به ذکر است که این عنوان از کراس‌پلی، از جمله کراس‌پلی بین کنسول‌های نسل جاری و نسل جدید پشتیبانی می‌کند و همچنین اکتیویژن به‌جای ارائه‌ی رایگان این عنوان روی پلی‌استیشن ۵ یا ایکس‌باکس سریز ایکس به دارندگان نسخه‌ی نسل هشتمی آن‌ها، این گزینه را پیش روی بازیکنان قرار داده است تا با خریداری نسخه‌ی ۷۰ دلاری آن به هر دو نسخه‌ی نسل جاری و نسل جدید دست پیدا کنند.

نظر شما درباره‌ی عملکرد بازی COD: Black Ops Cold War چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا