بازی Elden Ring

بازی Elden Ring در رویداد Tokyo Game Show 2019 حضور نخواهد داشت

به نظر می‌رسد که طرفداران ساخته‌ی جدید استودیوی «فرام سافت‌ور» (FromSoftware) یعنی بازی Elden Ring باید همچنان برای کسب اطلاعات بیشتر از آن انتظار بکشند.

پس از معرفی اولیه‌ی بازی Elden Ring طی E3 2019، طرفداران همواره منتظر جزئیات بیشتر و نمایشی تمام و کمال از آن بوده‌اند اما پس از اینکه این عنوان در گیمزکام ۲۰۱۹ حضور پیدا نکرد، اکنون هم قرار نیست در Tokyo Game Show 2019 نمایشی داشته باشد.

ناشر بازی Elden Ring یعنی «بندای نامکو» (Bandai Namco) به‌تازگی لیست عناوینی را که در TGS 2019 به نمایش خواهد گذاشت به اشتراک گذاشته است و متأسفانه در این لیست اثری از ساخته‌ی جدید فرام سافت‌ور مشاهده نمی‌کنیم. به‌جای این بازی، Code Vein و Dragon Ball Z: Kakarot از این شرکت در مرکز توجهات قرار خواهند داشت.

البته از آنجایی که Elden Ring در گیمزکام حضور نداشت، نباید متعجب‌کننده باشد که در Tokyo Game Show هم شاهد آن نخواهیم بود. اما از طرفی TGS هم جزو مهم‌ترین و برجسته‌ترین رویدادهای گیمینگ به حساب می‌آید که فرام سافت‌ور و بندای نامکو آن را هم کنار زده‌اند. شاید بندای نامکو به رسم همیشگی خود به‌طور ناگهان جزئیات یا نمایش جدیدی را در آینده ارائه دهد.

بازی Elden Ring قرار است بر روی پی‌سی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود و اگرچه تاریخ انتشار یا حتی یک بازه‌ی تقریبی برای انتشار آن اعلام نشده است، انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا