بازی Far Cry 7

بازی Far Cry 7 یک عنوان سرویس‌گونه شبیه به Assassin’s Creed Infinity خواهد بود

به نظر می‌رسد که شرکت یوبی‌سافت قصد دارد رویکردی مشابه Assassin’s Creed Infinity را برای بازی Far Cry 7 در پیش بگیرد.

کمی بیش از یک ماه از انتشار Far Cry 6 می‌گذرد اما با توجه به اهمیت این سری برای یوبی‌سافت، نباید جای تعجبی داشته باشد اگر بازی Far Cry 7 سریعاً در دستور کار قرار گیرد. گزارشات گذشته حاکی از این بودند که این نسخه‌ی جدید رویکرد متفاوتی را نسبت به نسخه‌های پیشین خود در پیش می‌گیرد و بیشتر روی تجربه‌ی آنلاین متمرکز خواهد بود.

حال طبق گزارشی جدید از GamesBeat، مدیر اجرایی سری Far Cry یعنی «دن هی» (Dan Hay) پس از حدود ۱۱ سال فعالیت در یوبی‌سافت این شرکت را ترک کرده و با خروج او، تغییرات بزرگی در این سری رخ خواهد داد. یوبی‌سافت همچنین جدایی وی را تایید کرده و از جایگزینی «ساندرا وارن» (Sandra Warren) با او خبر داده است. بیانیه‌ی یوبی‌سافت در این باره چنین بوده است:

دن هی پس از بیش از ده سال در یوبی‌سافت اعلام کرده است که فصل جدیدی از زندگی حرفه‌ای خود را دنبال خواهد کرد و در ۱۲ نوامبر این شرکت را ترک خواهد کرد. دن مدیر اجرایی Far Cry بوده و یک تیم چند حوزه‌ای فوق‌العاده را ساخته است تا چیزی را تولید کنند که به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ یوبی‌سافت تبدیل شده است. درحالی که دن اعلام نکرده است که چه مسیری را طی می‌کند، ما مطمئن هستیم که چالش‌ها و تجاربی پیش رویش قرار خواهد گرفت که او به شخصه به دنبالشان است و لیاقتشان را دارد. ما از دن بابت تمامی تلاش‌هایش در طول این سال‌ها تشکر می‌کنیم و آرزوی بهترین‌ها را برای او در آینده داریم. در این بین، تیم برند و همچنین تیمی بسیار توانا از تهیه کنندگان و کارگردانان توسط ساندرا وارن در مونترئال هدایت خواهد شد و همچنین همکاری‌ها با تعدادی از استودیوها در سراسر جهان را ادامه خواهند داد.

GamesBeat مدعی شده است که بازی Far Cry 7 یا هر نام دیگری که نسخه‌ی جدید این سری خواهد داشت، مشابه Assassin’s Creed Infinity مدل سرویس‌گونه را در پیش خواهد گرفت. البته مشخص نیست که رایگان خواهد شد یا خیر. یوبی‌سافت مدتی است که تمرکز قابل توجهی روی بازی‌های رایگان داشته ولی اظهار داشته است که Assassin’s Creed Infinity که گفته می‌شد رایگان است، عنوانی پولی خواهد بود.

نهایتاً لازم به ذکر است که Far Cry 6 که توسط یوبی‌سافت تورنتو با همراهی ۹ استودیوی دیگر از این شرکت توسعه یافته است، هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس‌ وان، ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس و گوگل استادیا قرار دارد. از جمله این ۹ استودیو می‌توان به یوبی‌سافت مونترئال (که روی Rainbow Six Extraction کار می‌کند)، یوبی‌سافت شانگهای و یوبی‌سافت پونا (که Prince of Persia: The Sands of Time Remaster را توسعه می‌دهد) اشاره کرد.

Far Cry 6 با بازخوردهای ضد و نقیضی مواجه شد؛ ده‌ای المان‌های سندباکس این بازی را مورد تحسین قرار دادند و آن را به‌عنوان یکی از نسخه‌های باکیفیت سری بر شماردند و از طرفی دیگر، عده‌ای معتقد بودند که یوبی‌سافت نیازی جدی به تغییر فرمول این سری دارد. حال باید منتظر ماند و دید یوبی‌سافت با بازی Far Cry 7 چه تغییراتی را در این سری به شدت محبوب به وجود خواهد آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا