بازی Hitman 3

بازی Hitman 3 هزینه‌های توسعه‌ی خود را در کمتر از یک هفته جبران کرده است

بازی Hitman 3 پس از گذشت کمتر از یک هفته از عرضه‌اش، موفق شده است که هزینه‌های تیم سازنده برای توسعه را جبران کند و بازگرداند.

بازی Hitman 3 یک هفته‌ی قبل توسط «آی‌او اینترکتیو» (IO Interactive) به انتشار رسید و موفق شد در صدر جدول پرفروش‌ترین‌های بریتانیا قرار بگیرد، فروش بیشتری از Hitman 2 تجربه کند و همچنین بزرگ‌ترین عرضه از لحاظ فروش دیجیتال در تاریخ این سری را از آن خود کند. و حال مدیر عامل این استودیو یعنی «هاکان آبراک» (Hakan Abrak) در گفت‌وگو با GamesIndustry.biz اعلام کرده که این عنوان هزینه‌های توسعه‌اش را طی کمتر از یک هفته جبران کرده و به نقطه‌ی سودرسانی رسیده است. وی چنین بیان داشته است:

ما از سفر Hitman 3 بسیار خوشحال بوده‌ایم و کاری عشقی بین طرفدارانمان و تمامی اعضای استودیو بوده است. بسیار مفتخریم که به‌عنوان سازنده و ناشر Hitman 3 می‌توانیم اعلام کنیم که این بازی در حال حاضر به نقطه‌ی سودآوری رسیده است. ما تمام هزینه‌های توسعه را در کمتر از یک هفته دوباره به دست آورده‌ایم. این ما را در موقعیت بسیار خوبی قرار می‌دهد و به ما اجازه می‌دهد با اطمینان خاطر، برنامه‌های بلندپروازانه‌ی خود برای پروژه‌های آینده‌مان را به جلو ببریم.

این دستاورد خصوصاً با توجه به اینکه آی‌او اینترکتیو به‌طور مستقل بازی Hitman 3 را ساخته و به عرضه رسانده، حتی چشم‌گیرتر به نظر می‌آید. اولین نسخه‌ی ریبوت Hitman توسط اسکوئر اینکس و دومین نسخه توسط شرکت برادران وارنر منتشر شد و پس از آن، حال نسخه‌ی سوم به‌صورت مستقل توسط آی‌او اینترکتیو روانه‌ی بازار شده است که به گفته‌ی آبراک چنین رویکردی کمک کرده است در اینکه تجربه‌ای مورد علاقه‌ی طرفداران را ارائه دهند.

ما توانسته‌ایم بازی‌ای را بسازیم که طرفدارانمان عاشقش هستند و آن را به مستقیم‌ترین شکل ممکن به آن‌ها ارائه دهیم؛ ساخته و منتشر شده توسط آی‌او. تمرکز روی این از ابتدا، ما را در مسیری نگه داشته است که همه به آن باور داشتیم. تمامی اعضای استودیو موافق چشم‌انداز این بازی بودند و دنیای Hitman را بهتر از هر کس دیگری می‌شناسند.

این ترکیب ما را به‌عنوان یک ناشر بسیار موثر ساخته است از آنجا که تیم‌های توسعه‌ی ما در طول کل پروژه با تیم‌های انتشار و بازاریابی از نزدیک کار می‌کنند. ما به این همکاری نیاز داریم چون همه‌مان می‌خواهیم که محصولی باکیفیت تولید کنیم.

ما مصمم هستیم بر اینکه بازی‌هایمان ماهرانه و باجزئیات‌ ساخته‌شده و منحصر به فرد باشند. در حال حاضر اگر چیزی از این کمتر به طرفداران خود ارائه بدهیم، در حقشان کم لطفی کرده‌ایم. آن‌ها به اینکه سطح توقع از کیفیت و تجارب به یاد ماندنی را بالا ببریم عادت دارند پس ما این طرز فکر را نه‌تنها برای Hitman بلکه برای پروژه‌های آینده‌ی خود، اصل قرار می‌دهیم.

بازی Hitman 3 هم‌اکنون در دسترس پی‌سی،  پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز ایکس، نینتندو سوئیچ و گوگل استادیا قرار دارد.

با اتمام سه‌گانه‌ی Hitman، استودیوی آی‌او اینترکتیو عنوان جدید خود یعنی Project 007 را پیش رو دارد که بر اساس فرانچایز به شدت محبوب جیمز باند است. پلتفرم‌های این عنوان هنوز مشخص نیست اما آبراک پیش‌تر اظهار داشته است که می‌تواند ساخت یک سه‌گانه را پیش‌بینی کند که خبر بسیار جالب توجهی است.

نظر شما درمورد عملکرد بازی Hitman 3 چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا