بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تاکنون بیش از ۲۰ میلیون بازیکن داشته است

به‌تازگی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به آمار و ارقام جدیدی رسیده و دستاوردی بر دستاوردهای خود از زمان عرضه‌اش تاکنون افزوده است.

استودیوی «ریسپان اینترتینمنت» (Respawn Entertainment) جدیدترین آمار از تعداد بازیکنان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را به اشتراک گذاشته و اعلام کرده که با احتساب تمامی پلتفرم‌ها و سرویس‌های اشتراکی، این عنوان دارای بیش از ۲۰ میلیون بازیکن در سراسر جهان است. این رشد قابل توجه‌ای در مقایسه با تعداد ۱۰ میلیونی بازیکنان در مارچ ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order علاوه بر پلتفرم‌های متعدد، روی EA Play و Xbox Game Pass Ultimate در دسترس قرار دارد و از این رو ممکن است که بخش قابل ملاحظه‌ای از این بازیکنان در واقع از این سرویس به این عنوان راه پیدا کرده باشند. با این وجود، این عنوان موفق به فروش بیش از ۸ میلیون نسخه طی چند ماه اول عرضه‌اش شده و حتی از انتظارات الکترونیک ارتش هم فراتر عمل کرده است.

علاوه بر این، الکترونیک آرتس Star Wars Jedi: Fallen Order را روی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس/اس با قیمت ۴۰ دلار منتشر کرده است که بافت‌های باکیفیت‌تر، رزولوشن ۴K، قابلیت HDR، عملکرد بهبود یافته‌ی ۶۰ فریم بر ثانیه و بارگذاری سریع‌تر را به دنبال دارند. روی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس قابلیت انتخاب دو حالتِ رزولوشن ۱۴۴۰p/نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه و رزولوشن ۴K/نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه وجود دارد اگرچه ایکس‌باکس سریز اس روی رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه قفل شده است.

با توجه به عرضه‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order برای کنسول‌های نسل جدید، می‌توان انتظار رشد فروش آن در آینده را داشت. این عنوان هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، گوگل استادیا و همان‌طور که اشاره شد پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس/اس قرار دارد. همچنین با توجه به گزارشات، دنباله‌ی آن در حال حاضر در دست توسعه است که با توجه عملکرد این بازی کاملاً منطقی و قابل انتظار به نظر می‌رسد. «اندرو ویلسون» (Andrew Wilson)، مدیر عامل الکترونیک آرتس در گذشته اظهار داشته است که این عنوان شروعی بر یک فرانچایز جدید به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا