فعلا خبری از بازی Titanfall 3 در آینده نزدیک نیست

ریسپان اینترتینمنت: فعلا خبری از بازی Titanfall 3 در آینده نزدیک نیست

استودیوی Respawn Entertainment باری دیگر اعلام کرده است که خبری از بازی Titanfall 3 در آینده‌ی نزدیک نیست.

مدت‌ها است که طرفداران انتظار نسخه‌ی جدیدی از سری Titanfall را می‌کشند ولی موفقیت ادامه‌دار Apex Legends و چند عامل دیگر، همگی باعث شده است که استودیوی ریسپان اینترتینمنت این مجموعه به شدت محبوب را در حاشیه قرار دهد. درحالی که این استودیو پیش‌تر طرفداران را از این اتفاق ناامید کرده، حال باری دیگر از عدم عرضه‌ی بازی Titanfall 3 در آینده‌ی نزدیک گفته است.

مدیر جوامع آنلاین در ریسپان «جیسون گارزا» (Jason Garza) طی استریمی اظهار داشته است که بازی Titanfall 3 در دست توسعه قرار ندارد و با توجه به پروژه‌های دیگری که این استودیو توسعه می‌دهد، احتمالاً این وضعیت در آینده‌ی نزدیک هم تغییر پیدا نخواهد کرد.

من پیش‌تر گفته‌ام. ما چیزی در دست توسعه نداریم. هیچ چیز نیست. ما در حال حاضر بازی‌های متعدد دیگری را در دست توسعه داریم.

این درحالی است که ریسپان در حساب رسمی توئیتر خود Titanfall را «هسته‌ی دی‌ان‌ای ما» خوانده و گفته است که «هیچ‌کس نمی‌داند که در آینده چه چیزی در انتظارمان است».

صرف نظر از اینکه ریسپان چه برنامه‌هایی برای آینده‌ی خود دارد، این استودیو در حال حاضر با پروژه‌های دیگر به شدت مشغول است. عنوان بتل رویال رایگان آن Apex Legends (که در دنیای Titanfall جریان دارد) در ماه آپریل از مرز ۱۰۰ میلیون بازیکن گذشت و در ماه می، گزارش شد که از زمان عرضه‌اش تا به اینجا ۱ میلیارد دلار فروش خالص داشته است. همچنین دنباله‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order در دست ساخت قرار دارد. نسخه‌ی اول این عنوان که با واکنش‌های مثبت بازیکنان مواجه شد، تا ژوئن ۲۰۲۱ بیش از ۲۰ میلیون نسخه به فروش رسانده است که رقم بسیار قابل توجهی به شمار می‌رود.

نظر شما راجع به رویکرد ریسپان نسبت به بازی Titanfall 3 چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا