به گزارش سیارنیوز و به نقل از برات نیوز، در طول تاریخ برندهای زیادی وجود داشتند. شرکتهایی که در حوزههای مختلف فعالیت کردند و به شهرت زیادی رسیدند. در حال حاضر بیشتر شرکتهای ارزشمند دنیا را شرکتهای فعال در حوزه دیجیتال و اینترنت به خود اختصاص دادهاند. اما اگر کمی به سال های دورتر برگردیم این موضوع متفاوت میشود.
زمانی که اینترنت نبود چه شرکتهایی شهرت داشتند و از ارزش بالایی برخوردار بودند؟
ویدیوی بالا آمار جالبی را در اختیار شما قرار میدهد. این ویدیو به معرفی با ارزشترین برندهای دنیا از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۹ میپردازد. این ویدیوی جالب را حتما تماشا کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. نامهای جالب توجهی را در این ویدیو مشاهده میکنید. نامهایی که شاید الان دیگر از آنها خبری نباشد و شاید برخی از آنها اکنون حسابی سر و صدا به راه انداخته اند.
در این ویدیو کاملا مشخص میشود که شرکتهای حوزه تکنولوژی که در حال حاضر بخش زیادی از بازار را در اختیار گرفتهاند از چه تاریخی به با ارزش ترین شرکت های دنیا تبدیل میشوند. در ادامه هم مشخص میشود که این شرکتها در چه مدت و به چه صورت میتوانند شرکتهای دیگر را نابود کنند.
دنیای دیجیتال بخش زیادی از اقتصاد امروز را شامل میشود. دنیای بدون اینترنت و گوشیهای هوشمند دیگر معنا ندارد و شرکتهایی موفق هستند که بتوانند در این حوزهها فعال باشند. این ویدیو از جایی شروع میشود که شرکتهای کوکاکولا، مایکروسافت، IBM، جنرال الکتریک، اینتل، نوکیا، فورد، دیزنی، مک دونالند، AT & T ، مالبرو ، مرسدس بنز و HP با هم رقبات میکنند. رقابتی که تا سال ۲۰۱۹ دیدنی دنبال میشود. گروهی دیگر در این نمودار قرار ندارند و گروهی به جایگاههای بالاتر دست پیدا میکنند. نظر شما درباره این ویدیو جیست؟ فکر میکنید چه شرکتهای در آینده میتوانند وارد این رقابت شوند و خودشان را به عنوان با ارزش ترین شرکت دنیا معرفی کنند. نظر خود را در بخش کامنتها به ما بگویید.
لینک کوتاه: