با تبدیل ADSL به VDSL سُرینو سرعت اینترنت خود را ۴ بیشتر برابر کنید

مشتریان شرکت مخابرات ایران در قم و تهران برای ثبت تقاضای تغییر تکنولوژی سرویس اینترنت خود از ADSL به VDSL سُرینو باید به صفحه کاربری خود به آدرس www.tci.ir مراجعه و تقاضای خود را ثبت کنند.

به گزارش سیارنیوز، جایگزینی VDSL به جای ADSL از راه های افزایش سرعت اینترنت خانگی است. با این کار بدون اینکه تجهیزات مشترک عوض شود می‌توان آنها را با استفاده از فیبر نوری به نزدیک کاربران برد و فاصله کاربر تا مرکز مخابراتی به ۳۰۰ متر کاهش و سرعت تا ۷۰ مگابیت افزایش یابد.

در همین رابطه سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از آغاز ثبت‌نام اینترنت VDSL سُرینو برای مشتریان ADSL در شهرهای تهران و قم خبر داده و اعلام کرده است: با تامین زیرساخت‌های لازم برای مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات تهران و قم، امکان ثبت‌نام اینترنت سرینو با سرعت حداقل چهار برابر فراهم شده است.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای جایگزینی اینترنت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL در کل کشور خبر داد و گفت: فرایند ارتقاء ADSL به VDSL سرینو برای مشتریان شرکت مخابرات ایران ‌به‌صورت رایگان و هزینه مودم به انتخاب مشتری به‌صورت نقد و یا اقساط از وی دریافت می‌شود. مشتریان برای ثبت تقاضای تغییر تکنولوژی سرویس اینترنت خود از ADSL به VDSL و به‌منظور بهره‌مندی از سرعت بیشتر حداقل (تا چهار برابر) باید به صفحه کاربری خود به آدرس www.tci.ir  مراجعه و تقاضای خود را ثبت کنند.

بر اساس اعلام شرکت مخابرات ایران با توجه به شرایط خاص کشور به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی این مراحل به‌صورت غیر حضوری انجام می‌شود و از مشتریان درخواست شده به هیچ عنوان به مراکز حضوری مراجعه نکنند. بر همین اساس تا ۲۱ فروردین نزدیک ۳۰ هزار یوزر در قم به سرویس VDSL‌ ارتقا پیدا کردند و سرعتشان حدود پنج برابر شده است و این اقدام در تهران نیز از ۲۱ فروردین آغاز شده است و به گفته محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با این فرایند روزانه ۱۰ هزار مشترک در شرکت‌های مخابرات و شاتل به VDSL ارتقا پیدا می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا