بازی Battlefield 2042

بتای بازی Battlefield 2042 ظاهراً به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت

با توجه به شواهد به نظر می‌آید که الکترونیک آرتس و «دایس» (DICE) قرار است به‌زودی بتای بازی Battlefield 2042 را در دسترس بازیکنان قرار دهند.

بازی Battlefield 2042 تا کمی بیش از دو ماه دیگر روانه‌ی بازار می‌شود و با توجه به نمایش‌هایش تاکنون، بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد. و تایید شده است که بازیکنان پیش از عرضه‌ی این عنوان قادر به امتحان آن از طریق یک بتا خواهند بود ولی تا به اینجا جزئیات آن مشخص نشده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که بتای بازی Battlefield 2042 در راه باشد. XPlayStationSize@ و XOkami13@ در توئیتر اظهار داشته‌اند که فایل‌های بتا روی پلی‌استیشن استور و مایکروسافت استور ظاهر شده است. الکترونیک آرتس پیش‌تر اعلام کرده بود که بتایی را پیش از عرضه‌ی این عنوان برگزار خواهد خواهد کرد اما هیچ اطلاعات رسمی‌ و موثقی درباره‌ی زمان انتشار این بتا به انتشار نرسیده بود. اگرچه با قرار گرفتن این فایل‌ها باید انتظار برگزاری آن به‌زودی را داشت.

نهایتاً لازم به ذکر است Battlefield 2042 که به‌تازگی پس از مدت‌ها انتظار و شایعات و گزارشات مختلف رسماً معرفی شده، در ۲۲ اکتبر امسال مصادف با ۳۰ مهر برای پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس عرضه خواهد شد. در دنیای بازی Battlefield 2042 که همان‌طور از نامش هم مشخص است در آینده‌ی نزدیک جریان دارد، بحران اقلیمی ملت‌ها و اقتصادها را به فروپاشی رسانده است. به دنبال این، «آوارگان» گرد هم آمده‌اند و قسم خورده‌اند که بدون اتحاد با هیچ ملتی، تنها برای خود و یارانشان بجنگند و نام Non-Patriated یا No-Pats را بر خود گذاشته‌اند. جنگ نزدیک است از آنجا که ایالات متحده‌ی آمریکا و روسیه بر سر ذخایر غذا و سوخت می‌جنگند و No-Pats مجبور به انتخاب جبهه‌ی خود هستند.

از سایر اخبار مرتبط با بازی Battlefield 2042 می‌توان به معرفی رسمی حالت چندنفره‌ی مرموز آن با نام Battlefield Portal اشاره کرد که به‌عنوان یک تجربه‌ی متمرکز روی جامعه‌ی بازیکنان توصیف شده است و نقشه‌ها، سلاح‌ها و وسایل نقلیه‌ای از نسخه‌های قبلی سری Battlefield را ارائه می‌دهد. این آیتم‌ها از نسخه‌های ۱۹۴۲، Bad Company 2 و Battlefield 3 در این حالت گنجانده شده‌اند و نکته‌ی دیگری که لازم به ذکر است این است که بازیکنان می‌توانند سلاح یا هر آیتم دیگری از جنگ جهانی دوم را در محیط مدرن Battlefield 2042 به کار بگیرند و مانعی در این خصوص جلوی راهشان نیست.

نظر شما درباره‌ی بازی Battlefield 2042 تاکنون چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا