اخبار جدیدی از شرکت سامسونگ فاش شدهاند که با بررسی آنها اینطور نتیجه گرفتیم که ممکن است در بروزرسانی جدید رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI 2.5 بنرهای تبلیغاتی به اپلیکیشنهای پیشفرض و صفحه قفل اضافه شود.
این احتمال، از بررسی اسکرینشاتهای جدیدی که به رابط کاربری One UI 2.5 نسبت داده شدهاند نشأت گرفته است. شایعات جدید ادعا میکنند سامسونگ قصد دارد این بنرهای تبلیغاتی را برروی گوشیهای اقتصادی مجموعه گلکسیA و گلکسیM نمایش دهد. در اسکرینشاتهای جدید تایمری ۱۵ ثانیهای بهچشم میخورد. اینطور بهنظر میرسد که کاربر مجبور است قبل از باز کردن دستگاه حتما باید این تبلیغات ۱۵ ثانیهای را تماشا کند.
اسکرین شات دیگر بنری را نشان میدهد که درون اپلیکیشن نمایش آبوهوای سامسونگ ظاهر شده است. هردوی این بنرهای مذکور به زبان کرهای هستند و اینطور بهنظر میرسد که این تبلیغات فقط قرار است برای گوشیهای سامسونگ در کشور کره فعال شود. هنوز خبری از اینکه این بنرها به نسخههای جهانی نیز وارد خواهد شد یا خیر، در دست نیست.
در ماه اکتبر افرادی از سوی شعبه کره سامسونگ با انتشار بیانیهای به تمایل سامسونگ برای اضافه کردن این بنرهای تبلیغاتی به رابط کاربری One UI اشاره کرده بودند. قصد سامسونگ از اضافه کردن این بنرهای تبلیغاتی، استفاده از درآمد آنها برای اضافه کردن قابلیتهای جدید به گوشی و ارائه سرویسهای مختلف به صورت پایدار است.
در رابطه با رابط کاربری One UI 2.5 اطلاعات زیادی از سوی سامسونگ منتشر نشده است. در شایعاتی که منتشر شده خبر از فعالسازی ژستهای حرکتی در لانچرهای متفرقه میدهند. احتمال دارد این رابط کاربری در مجموعه گلکسی نوت ۲۰ به کار برده شود.
لینک کوتاه: