تاثیرگذاری رمز ارزها

تاثیرگذاری رمزارزها در کاهش تحریم‌ها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر حمایت از بخش خصوصی در حوزه رمزارزها تأکید کرد و اعلام کرد که رمزارزها در کاهش تاثیر تحریم‌های ظالمانه آمریکا قطعا موثر خواهند بود.

به گزارش سیار نیوز، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر حمایت از بخش خصوصی در حوزه رمزارزها تأکید کرد. رحیم زارع ضمن تاکید بر حمایت از بخش خصوصی در حوزه رمز ارز گفت:

اصل اقتصاد بخش خصوصی است. اگر قانون رمز ارزها در کشور تدوین شود اولین بخشی که باید حمایت شود بخش خصوصی است.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات اظهار کرد:

ما معتقدیم بخش خصوصی باید ظرفیت خود را برای احیا و رونق فضای کسب ‌وکار به میدان بیاورد. اگر بخش خصوصی در طرح مورد نظر دیده نشود طرح آن کارآیی و هم افزایی لازم را نخواهد داشت که بتواند در اقتصاد کشور و بحث تحریم ها موثر باشد. رمزارزها می‌توانند برای ما در بحث کم کردن محدودیت‌های تحریمی موثر باشد.

بررسی ساماندهی وضعیت رمزارزها در کمیسیون اقتصادی

گفتنی است طبق اعلام کمیسیون اقتصادی احکام قانونی پیشنهادی مرتبط با ساماندهی وضعیت رمزارزها در کارگروه اقتصاد دیجیتال این کمیسیون در حال بررسی است.

بر اساس این گزارش مجلس در حوزه رمزارزها فعالیت مطلوبی را در پیش داشته است. تدوین قانون مدون در حوزه رمزارزها در سال جاری توسط نمایندگان کمیسیون اقتصادی مورد پیگیری است. از دیگر موارد این حوزه حذف تبصره ۷ ماده ۱۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا بود که از سوی مجلس انجام شد. به گفته رییس کمیسیون اقتصادی مجلس حذف این تبصره به دلیل تدوین طرحی جامع در حوزه رمزارزها بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا