بازی Call of Duty: Vanguard

تاریخ انتشار آلفای بازی Call of Duty: Vanguard مشخص شد

«اسلج‌همر گیمز» (Sledgehammer Games) و اکتیویژن تاریخ برگزاری آلفای بازی Call of Duty: Vanguard برای کنسول‌های پلی‌استیشن را مشخص کرده‌اند.

اسلج‌همر گیمز و اکتیویژن اعلام کرده‌اند که آلفای بازی Call of Duty: Vanguard از ۲۷ تا ۲۹ آگوست (۵ تا ۷ شهریور) در دسترس پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ قرار خواهد گرفت و در حال حاضر امکان پیش‌دانلود آن وجود دارد. کاربرانی که Call of Duty: Modern Warfare ،Call of Duty: Black Ops Cold War یا Call of Duty: Warzone را روی کنسول خود دارند می‌توانند از طریق منوی اصلی به این آلفا دسترسی پیدا کنند که مستقیماً آن‌ها را به داخل آلفا می‌برد یا به صفحه‌ی پلی‌استیشن استور هدایت می‌کند.

نکته‌ی برجسته و جذاب آلفای بازی Call of Duty: Vanguard، حالت Champion Hill است. Champion Hill اساساً همان حالت Gunfight اما با نقشه‌ای بزرگ‌تر و رویکردی به سبک و سیاق مسابقات است. شما با یک تیم دو یا سه نفره در یک مسابقه‌ی گردشی با هدف کاهش جان تیم‌های حریف به صفر رقابت می‌کنید. درحالی که تجهیزات همه‌ی بازیکنان در ابتدا یکسان است، می‌توانید برای ارتقای سلاح‌ها، خریداری تجهیزات جدید و دریافت Perk و… در نقشه Cash جمع‌آوری کنید.

این نقشه شامل چهار منطقه با نام‌های Airstrip ،Trainyard ،Market و Courtyard با یک Buy Station در مرکز می‌شود. علاوه بر این حالت جدید، شرکت‌کنندگان در آلفای بازی Call of Duty: Vanguard می‌توانند چهار اوپراتور – Lucas Riggs ،Polina Petrova ،Wade Jackson و Arthur Kingsley که همچنین در کمپین نقش اصلی دارد – را امتحان کنند و از ۱۰ وسیله‌ی الحاقی جهت ارتقای سلاح‌های خود بهره ببرند.

بازی Call of Duty: Vanguard در ۵ نوامبر مصادف با ۱۴ آبان برای پی‌سی، پلی‌اسیتشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس عرضه خواهد شد.

از سایر اخبار مرتبط با سری Call of Duty طی چند وقت اخیر می‌توان به تایید توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از سری Call of Duty برای گوشی‌های هوشمند توسط یکی از استودیوهای داخلی تازه‌تاسیس اکتیویژن با همراهی «اکتیویژن شانگهای» (Activision Shanghai) و بینوکس اشاره کرد. جالب است که ببینیم با موفقیت عظیم بازی Call of Duty Mobile که همچنان با قدرت پابرجا است و به جلو می‌رود، اکتیویژن چه تجربه‌ی موبایلی جدیدی را به طرفداران خود ارائه خواهد داد. همچنین «اکتیویژن بلیزارد» (Activision Blizzard) اخیراً به اتهام آزار و اذیت و تبعیض گسترده علیه کارمندان خود در دادگاه با چالش بزرگی مواجه بوده است و به نظر می‌رسد که در تلاش است تا برندهای اکتیویژن و Call of Duty را دور از یکدیگر نگه دارد تا زمانی این حواشی تاثیری روی فروش این سری بازی به شدت محبوب و موفق نگذارند. به این ترتیب، در تریلر معرفی بازی Call of Duty: Vanguard هیچ اشاره‌ای به اکتیویژن نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا