بازی God of War

تاریخ انتشار بازی God of War روی پی سی رسماً اعلام شد

سونی به‌تازگی تاریخ انتشار بازی God of War را رسماً مشخص کرده است و حالا کاربران پی سی هم می‌توانند طعم خشم کریتوس را در دنیای نورس تجربه کنند.

بازی God of War از استودیوی سونی سانتا مونیکا که در سال ۲۰۱۸ راهی پلی‌استیشن ۴ شد، در راه پی‌سی است. شاید سال‌ها قبل انتشار God of War روی پی‌سی اتفاقی بعید و دور از انتظار به نظر می‌رسید ولی حال جدیدترین نسخه‌ی منتشر شده از این سری در ۱۴ ژانویه‌ی ۲۰۲۲ (۲۴ دی ۱۴۰۰) با قیمت ۵۰ دلار روی پی‌سی از طریق استیم عرضه خواهد شد.

در بازی God of War محصول سال ۲۰۱۸ که ریبوت/دنباله‌ای بر سه‌گانه‌ی اصلی سری به شمار می‌رود، کریتوس به همراه پسرش آترئوس به سرزمین‌های اسکاندیانوی می‌روند. این عنوان به‌خاطر تغییرات قابل توجه و جذاب خود مورد تحسین منتقدان در سراسر جهان قرار گرفته و موفق به فروش ۱۹.۵ میلیون نسخه تا آگوست ۲۰۲۱ شده است.

بازی God of War روی پی‌سی علاوه بر رزولوشن ۴K از نرخ فریم بدون محدودیت برخوردار است و گزینه‌های گرافیکی این نسخه شامل سایه‌های باکیفیت‌تر، GTAO ،SSDO و… می‌شوند. فناوری DLSS انویدیا و فناوری کاهش تاخیر Reflex نیز همچنین پشتیبانی خواهند شد.

علاوه بر این‌ها اگر تمایل دارید God of War را با کیفیت و تنظیمات گرافیکی پی‌سی اما با کنترلر تجربه کنید، امکان استفاده از دوال‌شاک ۴ و دوال‌سنس نیز فراهم شده است. و البته بازیکنان می‌توانند این بازی را با نسبت تصویر ۲۱:۹ در مانیتور اولترا واید تجربه کنند.

نسخه‌ی جدید بازی God of War در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار شود اما همان‌طور که از همان ابتدا انتظار می‌رفت، سونی عرضه‌ی آن را به ۲۰۲۲ موکول کرد و به گفته‌ی جیم رایان، ظاهراً باید انتظار عرضه‌اش در تابستان ۲۰۲۲ را داشته باشیم. نسخه‌ی بعدی God of War قرار است روی هر دو کنسولِ پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ به انتشار برسد و این نشان می‌دهد که شرکت سونی به وعده‌ی خود مبنی بر پشتیبانی از پلی‌استیشن ۴ در کنار پلی‌استیشن ۵ تا سه یا چهار سال دیگر کاملاً پایبند است.

علاوه بر این، نسخه‌ی جدید God of War از حدود ۴۰ ساعت محتوا برخوردار خواهد بود که جهشی بزرگ نسبت به (God of War (2018 محسوب می‌شود که تجربه‌ی آن حدود ۲۰ تا ۲۵ ساعت به طول می‌انجامید. از طرفی دیگر، اگر این ۴۰ ساعت مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل ۱۰۰ درصدی این عنوان باشد، می‌توان گفت که این نسخه‌ی جدید در حد و اندازه‌ی همان نسخه‌ی قبلی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا