بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition

تصاویر جدید بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition

درحالی که بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition به‌زودی عرضه می‌شود، تصاویری جدیدی از آن به‌تازگی به انتشار رسیده است.

بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition کمتر از یک هفته‌ی دیگر روانه‌ی بازار می‌شود و با وعده‌هایی که سازندگان در خصوص جلوه‌های بصری این سه عنوان کلاسیک داده‌اند، قطعاً بازیکنان زیادی به سراغ آن خواهند رفت. پیش از عرضه‌ی این عنوان، صفحه‌ی ایکس‌باکس استور آن اخیراً به‌روزرسانی شده و چهار تصویر جدید را به دنبال داشته است. دو تصویر به بازسازی نسخه‌ی San Andreas، یک تصویر به بازسازی GTA 3 و یک تصویر دیگر به بازسازی Vice City تعلق دارند که در زیر آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

علاوه بر این، در صفحه‌ی رسمی راک‌استار GTA: The Trilogy تصاویری از نسخه‌های مختلف این مجموعه شامل پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و نینتندو سوئیچ منتشر شده است.

پی‌سی

پلی‌استیشن ۵

پلی‌استیشن ۴

نینتندو سوئیچ

در حال حاضر امکان پیش‌دانلود بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition روی ایکس‌باکس استور و فروشگاه آنلاین سوئیچ وجود دارد و به‌زودی در دسترس کاربران پلی‌استیشن نیز قرار می‌گیرد. جلوه‌های نسخه‌های پی‌سی و پلی‌استیشن ۵ بسیار برجسته است و نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ نیز خوب به نظر می‌رسد. با این حال، متاسفانه کیفیت تصاویر نسخه‌ی سوئیچ بسیار پایین است.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition که شامل GTA 3 ،GTA: Vice City و GTA: San Andreas می‌شود، در ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برای پی‌سی (از طریق Rockstar Games Launcher)، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز ایکس/اس و نینتندو سوئیچ منتشر می‌گردد. همچنین لازم به ذکر است که در همین روز GTA V و GTA Online روی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس عرضه خواهند شد.

از سایر اخبار مرتبط با سری GTA می‌توان به ۱۵۵ میلیون نسخه‌ای شدن مجموع فروش GTA V طی سه‌ماهه‌ی اخیر اشاره کرد. «تیک-تو اینترکتیو» (Take-Two Interactive) طی جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرده که در این سه‌ماهه با افزوده شدن ۵ میلیون نسخه به فروش این عنوان، فروش آن مجموعاً به ۱۵۵ میلیون نسخه رسیده است که رقم چشمگیری پس از گذشت نزدیک به ده سال از انتشار آن به حساب می‌آید.

این درحالی است که شنیده‌ها حکایت از این دارند که توسعه‌ی بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۰ دوباره از سر گرفته شده و ممکن است تا اواخر ۲۰۲۵ روانه‌ی بازار نشود که بی‌شک خبر خوبی برای طرفداران این سری محبوب نیست. در واقع در ابتدا تیک-تو به دنبال معرفی بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۰ بود اما در نهایت برنامه‌ها آنطور که باید به پیش نرفتند. از آنجا که این اطلاعات همچنان قابل اتکا نیستند، باید منتظر ماند و دید که راک‌استار چه برنامه‌هایی برای آینده‌ی سری GTA دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا