بازی Forza Horizon 5

توسعه‌ی بازی Forza Horizon 5 رسماً به پایان رسید

بازی Forza Horizon 5  پس از مدت‌ها انتظار، به عرضه‌ی خود نزدیک می‌شود و به‌تازگی پروسه‌ی توسعه‌ی آن تکمیل شده و اصطلاحاً گُلد شده است.

Forza Horizon یکی از بزرگ‌ترین و پایدارترین فرانچایزهای مایکروسافت طی سال‌های اخیر بوده است به‌طوری که طرفداران همیشه انتظار یک شاهکار جدید را از نسخه‌ی جدید سری دارند‌‌. با توجه به نمایش‌هایی که از بازی Forza Horizon 5 مشاهده کرده‌ایم، به نظر می‌رسد که این نسخه نیز از این قاعده پیروی خواهد کرد.

متخصص روابط عمومی «الن والش» (Alan Walsh) در توئیتر تایید کرده که «پلی‌گراند گیمز» (Playground Games) توسعه‌ی بازی Forza Horizon 5 را به پایان رسانده و این بازی اصطلاحاً گُلد شده است. البته این استودیو همچنان روی آن کار می‌کند و تمام اصلاحات و بهبودهایی را که اعمال می‌کنند، از طریق پچ‌های روز اول یا پس از عرضه ارائه خواهند داد.

بازی Forza Horizon 5، بزرگ‌ترین نسخه‌ی سری تاکنون

Forza Horizon 5 که به گفته‌ی سازندگان «بزرگ‌ترین نسخه‌ی Horizon تاکنون» خواهد بود، در ۹ نوامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۱۸ آبان ۱۴۰۰ برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس منتشر می‌گردد و در روز اول عرضه روی سرویس ایکس‌باکس گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد. مایکروسافت بالاخره پس از مدت‌ها انتظار و شایعات و گزارشات مختلفی که هیچ توضیحی درباره‌شان ارائه نمی‌شد، Forza Horizon 5 را طی کنفرانس خود در E3 2021 رسماً معرفی کرد که به مورد انتظارترین عنوان آن رویداد از نگاه مخاطبان تبدیل شد.

علاوه بر این، پلی‌گراند گیمز اخیراً از تاثیر قابل توجه سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس روی Forza Horizon 5 گفته و توضیح داده است که چگونه المان‌های اجتماعی این سرویس را در طراحی این عنوان مورد توجه قرار داده‌اند تا نهایتاً عملکرد بهتری در آن داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا