بازی Halo Infinite

توسعه‌ی بازی Halo Infinite رسماً به پایان رسید

طرفداران بازی Halo Infinite بالاخره می‌توانند نسبت به عرضه‌ی آن در تاریخ مقرر بدون بروز هرگونه تاخیری مطمئن باشند.

پس از مدت‌ها انتظار مشتاقانه‌ی طرفداران و تاخیرهای متعدد، بازی Halo Infinite بالاخره ماه آینده روانه‌ی بازار می‌شود و همچنین بتای چندنفره‌ی آن در حال حاضر در جریان قرار دارد تا بازیکنان پیش از عرضه رسمی، این عنوان را تجربه کنند و بازخوردهای خود را به توسعه‌دهندگان منتقل کنند.

در همین حال، در حساب رسمی توئیتر Halo اعلام شده که توسعه‌ی بازی Halo Infinite رسماً به پایان رسیده و آکنون آماده پرینت روی دیسک و عرضه است. البته همچنان به‌روزرسانی‌هایی جهت تکمیل و تثبیت هرچه بیشتر این عنوان به انتشار خواهد رسید اما به پایان رسیدن توسعه یا اصطلاحاً گُلد شدن آن نشان می‌دهد که تاخیر دیگری در کار نخواهد بود و بازی به مرحله‌ای رسیده است که تقریباً نهایی تلقی می‌شود.

بازی Halo Infinite که در ابتدای نسل جدید قرار بود به‌عنوان انحصاری پرچم‌دار ایکس‌باکس سریز ایکس همزمان با عرضه‌ی این کنسول در نوامبر ۲۰۲۰ در دسترس قرار بگیرد، با چالش‌های مختلفی که پاندمی کرونا پیش روی توسعه‌ی آن گذشت چند بار با تاخیر مواجه شد و مدت‌ها شاهد گمانه‌زنی‌های مختلف درمورد تاریخ انتشار آن بودیم. اکنون قطعی است که این عنوان در ۸ دسامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۱۷ آذر ۱۴۰۰ برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز ایکس و ایکس‌باکس سریز اس منتشر خواهد شد و بالاخره به انتظار طرفداران مشتاق خود پایان خواهد داد.

لازم به ذکر است که Halo Infinite در زمان عرضه از حالت‌های کوآپ و Forge برخوردار نخواهد بود و این دو حالت در تاریخ دیرتری به این عنوان راه پیدا می‌کنند. همچنین از اینجا می‌توانید مشخصات مورد نیاز این بازی را مشاهده کنید که به نوبه خود قابل قبول به نظر می‌رسد.

نظر شما درباره‌ی بازی Halo Infinite تا به اینجا چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا