ثبت شکایت در سامانه همتا

پس از راه اندازی سایت همتا، حالا امکان ثبت درخواست و پیگیری مشکلات با عنوان «تیکت» در این سامانه راه‌اندازی شد.

شما از این پس می‌توانید برای حل سریع‌تر مشکلات خود، وارد سایت همتا شده و از منوی «ثبت و پیگیری مشکلات» نسبت به بررسی و رفع مشکل خود اقدام کنید. در این حالت به صورت اتوماتیک راهنمایی‌هایی برای حل مشکل شما ارائه می‌شود که در صورت عدم برطرف شدن مشکل، درخواست برای بررسی به کارشناسان ارجاع داده می‌شود.

همچنین برای بعضی از مشکلات، امکان پردازش اتوماتیک مشکل نیز لحاظ شده است و بسیاری از مشکلات شما به صورت اتوماتیک و آنی بررسی و حل می‌شود. این امکان هر روز درحال بروزرسانی و ارتقا خواهد بود تا مشکلات شما از این به بعد با سرعت بیشتری پیگیری و حل شود.

سامانه همتا پایگاه یا واسطی برای ثبت اطلاعات گوشی های موبایل و است. دسترسی به این سامانه از طریق وب سایت، کد USSD، اپلیکیشن و پیامک امکانپذیر است. به منظور دسترسی به تمام قابلیت ها و ویژگی هایی که این سامانه در اختیار کاربران قرار داده باید از طریق وبسایت در آن ثبت نام کنید. ثبت نام با وارد کردن شماره تلفن همراه شما امکانپذیر خواهد بود.

سامانه همتا در حالت عادی و بدون نیاز به ثبت نام دو ویژگی اصلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اولین ویژگی مربوط به استعلام وضعیت گوشی موبایل می‌شود و دومین ویژگی مربوط به فعال سازی گوشی های جدیدی می‌شود که خریداری کرده‌اید و باید به منظور استفاده فعال شوند. سایر ویژگی ها و قابلیت هایی که در سامانه همتا ارائه شده‌اند فقط با ثبت نام در اختیارتان قرار داده می‌شوند.

1 دیدگاه دربارهٔ «ثبت شکایت در سامانه همتا»

  1. میترا خزایی

    سلام من سال ۹۹ گوشی آیفون ۱۲ خریدم موبایل فروش مالکیت به نام من زد ولی الان متوجه شدم مالکیت به نام یکی دیگه است یعنی چند روز بعد اینکه گوشی به نامم شد تو همون موبایل فروشی یکی انتقال داد الان من فقط اسم اون طرف و دارم هیچی دیگه ازش ندارم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا