zimanews.ir

جاروهای شارژی بی‌سیم دستی و مخزنی اَبَرقدرتمند ال‌جی

موتور “اینورتور هوشمند” و” Axial Turbo Cyclone “: با طراحی ارگونومیک، قدرت مکش بسیار بالا و نهایت کارابی

در هفته آینده در لاس وگاس ال‌جی از سری جدید جاروبرقی CordZero با تمرکز بر روی بهبود جاروبرقی دستی  CordZeroو جاروبرقی CorZero Canister رونمایی خواهد کرد. این جارو برقی ها به کاربران این امکان را می‌دهد تا با فناوری خلا AERO سطح جدیدی از تمیزی محیط را تجربه کنند.

جاروی دستی CordZero  ال‌جی:مکش قدرتمند و طراحی ارگونومیک

CordZero جدید به لطف موتور اینورتر هوشمند که ۱۶ بار از موتور هواپیما سریعتر می‌چرخد دارای قدرت مکش بالایی است و اجازه می‌دهد توربو فن ۳D جریان هوای قدرتمندی ایجاد کند. موتور اینورتر هوشمند، که دارای گارانتی ۱۰ ساله می باشد، عملکرد فوق‌العاده و دوام بالا را تضمین می‌کند. این موتور داری حجم کوچکی است  که قدرت را مستقیما بوسیله Power Drive Nozzle به سر جاروبرقی منتقل می‌کند.

به علاوه Axial Turbo Cyclone که توسط موتور اینورتر هوشمند تولید می‌شود، گردبادی قدرتمند شکل میدهد که گرد و غبار را بسیار موثرتر جمع‌آوری می‌کند. فیلتراسیون ۵ مرحله‌ای پیشرفته با بکارگیری فیلتر HEPA 13 باعث حذف حجم زیادی از ذرات گرد و غبار و پخش نشدن آن در هوا می‌شود. به علاوه دو باتری لیتیوم یون Power-Pack به جاروبرقی این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به شارژ مجدد ۸۰ دقیقه فعالیت کند.

این محصول که برای سال ۲۰۱۷ بازطراحی شده است با لوله تلسکوپی به راحتی در ارتفاع موردنظر شما تنظیم می‌شود و می‌تواند حتی گوشه‌های غیرقابل دسترس سقف را نیز تمیز کند. فناوری Anti-Tangle باعث می‌شود مو ئ انسان در پرزگیر محصول گیر نکند. تمام این موارد بعلاوه نصب روی‌دیوار و شارژ ایستاده ،خانه‌داری را راحت‌تر از همیشه می‌کنند.

zimanews.ir
zimanews.ir

جاروبرقی CordZero Canister: خانه‌داری بدون زحمت و قدرتمند

جاروبرقی جدید ال‌جی با امکانات پیشرفته بسیاری طراحی شده است تا تجربه هرچه بهتر تمیز کردن محیط را به مصرف کننده ارائه کند. موتور اینورتر هوشمند جریان هوا را بوسیله قابلیت Axial Turbo Cyclone قوت می‌بخشد و مکش قدرتمندی با باتری لیتیوم PowerPack™ ۷۲V در اختیار شما می‌گذارد. این جاروبرقی مجهز به فناوری پیشرفته RoboSense™ ۲.۰ است و  باعث می‌شود جاروبرقی بصورت خودکار به دنبال کاربر حرکت کند و دیگر نیازی به کشیدن جارو برقی نباشد. سیستم شناسایی تصادم ، بصورت هوشمند موانع را شناسایی کرده و با حسگری که در جلوی خود دارد از برخورد با آنها پیشگیری می‌کند.

این جاروبرقی همچنین دارای ویژگی Power Drive Nozzle و  Opti-balanced Handleمی باشد که به تایید US Ergonomics نیز رسیده است و باعث کنترل بهتر و راحتی در استفاده توسط کم کردن فشار روی مچ و بازوی کاربر شده است. به علاوه این جاروبرقی دارای فیلتراسیون ۷ مرحله‌ای با استاندارد HEPA 14 است که می‌تواند ذرات بسیار کوچک که بقیه جاروبرقی‌ها ممکن است در هوا پخش کنند را گرفته و نابود کند.

Song Dae-hyun رئیس بخش لوازم خانگی و محصولات تهویه هوای ال‌جی می‌گوید: با یکپارچه‌سازی پیشرفته‌ترین فناوری‌های جاروبرقی‌های ال‌جی، محصولات CordZero ما می‌توانند تجربه تمیز کردن را متحول کنند. سری جدید CordZero نشانگر تعهد ما به توسعه کاربردی‌ترین لوازم خانگی است، و این مفهوم را به مشتریا ن می‌رساند که آنها شایسته زندگی راحت تری هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا