جدیدترین ایده‌ی ال‌جی در کنگره‌ی جهانی گوشی‌های موبایل سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمد

توپ غلتان ال‌جی ( LG Rolling Bot)

این ربات نیز یک سخت‌افزار همراه است که در حالیکه با دوربین ۸ مگاپیکسلی‌اش عکس و فیلم می‌گیرد، همانند یک توپ غلت هم می‌زند. این ربات نه فقط یک اسباب سرگرمی است که می‌تواند به عنوان دوربین مداربسته برای مراقبت از حیوانات خانگی‌تان و نیز به عنوان کنترل از راه دور وسایل الکتریکی منزل شما که با این ربات سازگارند استفاده شود. با یک دوربین IP که قابلیت وصل شدن به یک مودم وای‌فای داشته باشد، کاربران می‌توانند با استفاده از گوشی G5 و این ربات، به طور زنده تصاویر منزل خود را از راه دور ببینند!

هدست Tone Platinum ال‌جی

این هدست (مدل HBS-1100)، که جدیدترین سری TONE ال‌جی است، یک هدست بلوتوث دریافت کرده که نشان کیفیت برتر را از شرکت Harman Kardon بخاطر کیفیت فوق‌العاده‌ی صدایش گرفته است. با استفاده از یک آرماتور تعدیل شده برای به حداقل رساندن اعوجاج صدا، این هدست صدای به شدت شارپ و واضحی را به شما می‌دهد. این اولین هدست بلوتوث در جهان است که مجهز با aptX سازگار است و بدون افت کیفیت صدای ۲۴ بیتی را از طریق بلوتوث منتقل می‌کند.

هدفون H3 شرکت B&O PLAY

این هدفون با کیفیت با های-فای Plus ال‌جی سازگار است و برای عاشقان موزیک‌ و هر کس دیگر که کیفیت موزیک در گوشی اسمارت‌فون برایش مهم است طراحی شده است. این هدفون نه تنها با G5 که با همه‌ی اسمارت‌فون‌ها دیگر سازگار است.

 کنترل هوشمند ال‌جی

کنترل هوشمند ال‌جی به کاربران اجازه می‌دهد تا برخی از هواپیماهای بی‌سرنشین را کنترل کنند. با این کنترل، کاربران قادر خواهند بود تا تصاویر در حال ضبط روی یک هواپیمای بی‌سرنشین را زنده ببینند و هواپیما را به کمک جوی‌استیک کنترل هوشمند ال‌جی، هدایت کنند.

مدیریت «دوستان ال‌جی» با Friends Manager

این نرم‌افزار که تنها مختص گوشی G5 است یک نرم‌افزار مرکزی است که به گوشی G5 اجازه می‌دهد تا به بی هیچ زحمت و افت کیفیتی به سخت‌افزارهای «دوستان ال‌جی» وصل شود. این نرم‌افزار «دوستان ال‌جی» نزدیک به گوشی را شناسایی کرده و به سرعت و تنها در سه مرحله به آن‌ها متصل می‌شود و دردسر همیشگی وصل کردن سخت‌افزارهای مختلف به یکدیگر را ندارد.

عملکرد بیشتر؛ بهره‌وری بالاتر

گوشی هوشمند G5 ال جی تعداد دیگری طراحی نوآورانه برای انقلابی کردن سبک زندگی موبایلی امروز نیز ارائه داده است.

پردازشگر Qualcomm® Snapdragon™ ۸۲۰

ال‌جی  G5به یک پردازشگر کم مصرف و قدرتمند Snapdragon 820 مجهز است که به ویژگی‌های پیشرفته‌ای از قبیل عملکرد ۶۴ بیتی، گرافیک Adreno 530  و پردازشگر کم مصرف‌تر Qualcomm® HexagonTM DSP همچنین یک  Qualcomm Spectra™  پردازشگر دو تصویری ۱۴ بیتی (ISPs) مجهز است که برای ارائه تصاویری با کیفیت DSLR با وضوح بالا و مصرف انرژی پایین‌تر طراحی شده است. پردازشگر Snapdragon 820 نیز دارای یک مودم X12 LTE است که از سرعت دانلود تا ۶۰۰ مگابایت در ثانیه و سرعت اتصال ۱۳ uplink حد اکثر تا ۱۵۰ مگابایت در ثانیه را پشتیبانی می‌کند.

در مقایسه با نسل قبلی پردازنده‌های Snapdragon، فناوریQualcomm  طراحی CPU بسیار پیشرفته‌تری  دارد که باعث دو برابر شدن سرعت و مصرف انرژی کمتر می‌شود. گرافیک Adreno 530 تا ۴۰ درصد سریع‌تر و دارای بهره‌وری تا ۴۰ درصد بیشتر نسبت به نسل قبلی است. پردازشگر Snapdragon 820 همچنین ضبط تصویر ۴K  و پخش تصاویری با وضوح چهار برابر بیشتر از کیفیت ۱۰۸۰ Pرا برای کاربرانی که دلشان می‌خواهد تصاویر روزمره‌شان با جزییات بسیار و وضوح بالا ضبط شود، ممکن می‌سازند. این پردازشگر که در عین حال برای نسل VR بهینه سازی شده، پیکسل‌هایی با کیفیت و رنگی شبیه به واقعیت را برای ایجاد تجربه VR برای کاربران G5 تولید می‌کند.

aptX™ HD، پشتیبانی از صدای Hi-Fi بی‌سیم

ال‌جی G5 مجهز به aptX HD، یک codec افزایش یافته است که از صدای ۲۴ بیتی بلوتوث پشتیبانی می‌کند و صدایی قوی و صاف را با ارتباط بی سیم ارائه می‌سازد. هنگامی که این قابلیت در کنار LG TONE Platinum قرار می‌گیرد، کاربران می‌توانند صدایی با کیفیت بسیار بالای Hi-Fi و بسیار نزدیک به منبع اصلی صدا را تجربه کنند.

 شارژ سریع کوالکوم با Quick Charge 3.0

ال‌جی G5 برای شارژ سریع Quick Charge 3.0 را ارائه می‌دهد. کوالکومQuick Charge 3.0  با بهره‌گیری از یک الگوریتم هوشمند ۲۷ درصد سرعت بیشتر و ۴۵ درصد راندمان بالاتری نسبت به نسل قبلی خود دارد.

فناوری (LPLE) برای مکان‌هایی که مشکل کمبود انرژی دارند

ال جی G5 به لطف فن آوری Low Power Location Estimation دارای عمر باتری بسیار عالی است. این راه‌حل عملکرد باتری را با کمک برنامه‌های بهبود مصرف انرژی مبتنی بر مکان، تا ۴۱.۹ درصد افزایش داده است.

جانو چو، رئیس و مدیر عامل شرکت ال جی الکترونیکس گفت: « گوشی هوشمند G5 ال جی دارندگانش را به کشف لذت واقعی یک زندگی موبایلی تشویق می‌کند. G5 و دوستان ال جی، نتیجه تلاش کارشناسان در داخل ال جی هستند که هر روز از خودشان می‌پرسند آیا هنوز هم می‌توان قابلیتی جدید و منحصر به فردی در زمینه گوشی‌های هوشمند اختراع کرد؟ فکر می‌کنم به محض اینکه مشتریان کمی وقت با G5 ال جی بگذرانند به این نتیجه می‌رسند که بله. هنوز هم می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا