توییتر

جک دورسی از مدیریت توییتر رسماً استعفا داد

جک دورسی، مدیر عامل معروف و البته پر حاشیه پلتفرم توییتر به‌تازگی از استعفای خود از مدیریت آن خبر داده است.

موسس توئیتر «جک دورسی» (Jack Dorsey) از استعفای خود از مدیریت این پلتفرم خبز داده است. منابع داخل توئیتر اخیراً ابتدا این خبر را با CNBC به اشتراک گذاشتند و کمی بعد، جک دورسی طی توئیتی جدید استعفای خود را به‌صورت رسمی تایید کرد.

درحالی که در گزارشات اولیه جزئیات قابل توجه‌ای ارائه نشده بود و مشخص نبود دورسی به چه دلیل یا در چه زمانی رسماً استعفا می‌دهد، حال وی به شخصه در این باره توضیح داده و شفاف‌سازی کرده است.

دورسی در توئیت خود اسکرین شاتی از ایمیلی به کارمندان توئیتر را ضمیمه کرده و گفته که این بخشی از تمایل این شرکت برای این است که به‌عنوان شفاف‌ترین شرکت تاریخ شناخته شود.

دورسی توضیح داده است که اگرچه همچنان تا انتهای دوره‌اش در بهار سال آینده عضو هیئت مدیره باقی خواهد ماند، در حال حاضر سمت مدیر عامل توییتر را به «پاراگ آگراوال» (Parag Agrawal)، مدیر ارشد فناوری واگذار کرده است.

دورسی در این ایمیل به این نکته اشاره کرده است که برنامه‌ای برای باقی ماندن در هیئت مدیره پس از پایان دوره خود ندارد از آنجا که وی معتقد است باید به پاراگ فضای کافی برای مدیریت و تصمیم‌گیری داد.

دورسی در خصوص علت ترک توییتر، اظهار داشته است که بهترین کار این است که یک شرکت، مستقل از موسسانش بشود و اکنون بهترین زمان برای محقق کردن این امر است.

به نظر می‌رسد که دورسی برای مدتی برنامه استعفا را در سر داشته است. وی گفته است که سخت تلاش می‌کند تا این شرکت بتواند مستقل از موسسانش به فعالیت ادامه بدهد. وی مدتی آگراوال را برای این سمت آماده می‌کرده و دلیل انتخاب او، این بوده است که وی این شرکت و نیازهای آن را به خوبی درک می‌کند و همواره در تصمیمات حیاتی و تاثیرگذار ایفای نقش کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا