حذف یک ویژگی کلیدی در پرچمدار بعدی وان پلاس علیرغم نارضایتی طرفدارانش

حذف یک ویژگی کلیدی در پرچمدار بعدی وان پلاس علیرغم نارضایتی طرفدارانش

به گزارش سیار نیوز با توجه به اطلاعات فاش شده که اکنون شرکت وان پلاس هم آن را تأیید کرده است وان پلاس ۱۰T که قرار است در آینده عرضه شود اولین سری از گوشی‌های اصلی وان پلاس بدون نوار لغزنده هشدار خواهد بود. این یک تغییر اساسی در گوشی‌های این شرکت خواهد بود.

این خبر مستقیما از وان پلاس به دست آمده که پیش از عرضه رسمی در ۳ آگوست، به صورت مستمر در حال شرح جزئیات اطلاعات درباره گوشی جدید خود است. وان پلاس در یک خبر از حذف این ویژگی دفاع کرده است:

کاربران ما انتظار دارند دستگاه‌های وان پلاس ظرفیت شارژ بالا، ظرفیت باتری زیاد و سیگنال آنتن بهتر داشته باشند. برای برتری در هر یک از این سه بخش، فضای داخلی وان پلاس ۱۰T باید توسط فناوری جدید اشغال شود. این یک استدلال منطقی است؛ چون در تلفن فضای مشخصی وجود دارد مگر اینکه برندی مایل به ساخت تلفن همراه بزرگتری باشد (که ظاهرا وان پلاس نیست).

لغزنده‌های هشدار با تلفن‌های آیفون محبوب شدند. اما قهرمان واقعی دنیای تلفن‌های اندرویدی در این زمینه، وان پلاس بود. آنها نوارهای لغزنده فیزیکی هستند که با آن به راحتی می توانید بین حالت‌های بی صدا، ویبره یا صدای زنگ جابجا شوید در حالی که نیازی به باز کردن قفل گوشی و تغییر تنظیمات ندارید.

اخیرا وان پلاس ۱۰ پرو این لغزنده را داشت. البته باید اشاره کنیم که این ویژگی در دستگاه‌های ارزان قیمت و میان رده وان پلاس هم وجود ندارد. طبق نظرات، بسیاری از علاقمندان این گوشی ابراز نارضایتی کرده و از این اقدام شرکت ناراحت هستند. با این حال ممکن است نظر این عده از افراد با عرضه رسمی ۱۰T، تغییر یابد.

خصوصا اینکه وان پلاس با معرفی شارژ سریع ۱۵۰ واتی در اوایل سال ۲۰۲۲، این ویژگی محبوب را نیز عرضه کرد که ممکن است در وان پلاس ۱۰T هم وجود داشته باشد. باید منتظر ۳ آگوست باشیم تا ببینیم طرفداران افراطی وان پلاس با عرضه موبایل جدید شرکت چه نظری خواهند داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا