بازی Overwatch 2

در Overwatch League 2022 از نسخه‌ اولیه‌ بازی Overwatch 2 استفاده خواهد شد

بلیزارد به‌تازگی رسماً تایید کرده است که در Overwatch League 2022 که در آپریل سال آینده برگزار می‌شود، بازی Overwatch 2 به کار گرفته خواهد شد.

فصل ۲۰۲۲ مسابقات Overwatch League آپریل سال آینده آغاز خواهد شد و در آن نسخه‌ای اولیه‌ از بازی Overwatch 2 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. معاون «جان اسپکتور» (John Spector) زمان آغاز این فصل را در توئیتر اعلام کرده و گزارشی از «لیز ریچاردسون» (Liz Richardson) از Dot eSports مبنی بر استفاده از این عنوان در این مسابقات را تایید کرده است. این درحالی است که گزارشات اخیر حاکی از این بودند که انتشار Overwatch 2 به دلیل زمان‌بر بودن پروسه‌ی توسعه، به ۲۰۲۲ نمی‌رسد (منابع اکتیویژن بلیزارد به دنبال آن از عرضه پیش از تابستان ۲۰۲۲ خبر دادند).

البته این لزوماً بدین معنی نیست که بازی Overwatch 2 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. این احتمال وجود دارد که تنها بخش PvP این بازی در مسابقات مورد استفاده قرار بگیرد؛ به نوعی مشابه زمانی که بتای محدود نسخه‌ی اول Overwatch پیش از عرضه‌ی رسمی بازی در مسابقات به کار گرفته شده بود.

در هر صورت، این خبر نشان می‌دهد که توسعه‌ی بازی Overwatch 2 به خوبی به جلو می‌رود و نهایتاً در سال آینده به‌صورت کامل منتشر خواهد شد. این عنوان هم‌اکنون در دسترس رو پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ قرار دارد.

در آخر باید منتظر ماند و دید که بلیزارد می‌تواند بازی Overwatch 2 را در بازه‌ی زمانی مورد نظر خود یعنی پیش از تابستان ۲۰۲۲ (طبق گزارشات) به انتشار برساند یا خیر. این احتمال وجود دارد که این عنوان با بسیاری از تغییرات و قابلیت‌های گیم‌پلی PvP به همراه بخش کمپین داستانی نسبتاً بزرگی روانه‌ی بازار شود و سپس محتویات جدیدی را به مرور زمان پس از عرضه‌اش دریافت کند.

«اکتیویژن بلیزارد» (Activision Blizzard) طی چند وقت اخیر درگیر حواشی قابل توجهی بوده و به قدری در چالش بوده است که  در تلاش است تا برندهای اکتیویژن و Call of Duty را دور از یکدیگر نگه دارد تا زمانی این حواشی تاثیری روی فروش این سری بازی به شدت محبوب و موفق نگذارند. به این ترتیب، در تریلر معرفی بازی Call of Duty: Vanguard هیچ اشاره‌ای به اکتیویژن نشده است.

پیش‌بینی شما از زمان عرضه‌ی بازی Overwatch 2 چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا