دومین همایش استانی شرکت پردیس صنعت سیاره سبز با تمرکز بر رونمایی از تجهیزات شبکه توتولینک با حضور اصحاب رسانه، نمایندگان فروش سراسر کشور و مدیران سازمان ها، روز ۷ خرداد ۱۳۹۵ در هتل اسپیناس تهران برگزار شد. در این همایش که با استقبال گسترده نمایندگان فروش و اصحاب رسانه مواجه گردید، علاوه بر رونمایی از تجهیزات شبکه توتولینک، تفکرات و سیاست های کلی بخش های مختلف شرکت پردیس صنعت سیاره سبز توسط مدیران مربوطه خدمت حضار ارائه گردید. در ابتدای مراسم، جناب آقای مهندس یزدی، رئیس هیئت مدیره شرکت پردیس صنعت سیاره سبز با خوش آمد گویی به مدعوین، از اولین روز های حضور خود در این شرکت سخن گفتند. شرایط موجود در بازار داخلی و نحوه مدیریت بحران ها بخش دیگری از سخنان آقای مهندس یزدی در دومین همایش استانی سیاره سبز بود.
در ادامه آقای دکتر میرنقی، مدیر بازاریابی سیاره سبز به تحریم های اعمال شده در سال های گذشته و موضوع برجام اشاره کردند. با لغو تحریم ها، شرکت های بسیاری آماده همکاری با سیاره سبز هستند که برند توتولینک به عنوان برند شماره ۱ تجهیزات شبکه در کشور کره جنوبی، یکی از این برند ها به شمار می رود. حضور در بازار داخلی به دلایل مختلف برای شرکت های مطرح خارجی امکان پذیر نبوده اما با لغو تحریم ها، بسیاری از برند های صاحب نام در صدد همکاری با سیاره سبز برآمدند تا محصولاتی با کیفیت بالا در دسترس کاربران ایرانی قرار گیرد.
آقای مهندس خوش سیَر، مدیر فروش شرکت پردیس صنعت سیاره سبز در بخش بعدی مراسم به روند طولانی مدت مذاکرات با TOTO Link اشاره کردند. روند مذاکرات با برند کره ای توتولینک در حدود ۱ سال به طول انجامید و مدیران فنی سیاره سبز با بررسی دقیق محصولات مختلف توتولینک، کیفیت و عملکرد بالای آنها را تائید کردند. با توجه به کیفیت بالا، مدیران شرکت سیاره سبز به موفقیت تجهیزات شبکه توتولینک در بازار داخلی امیدوارند.
آقای مهندس شیرخان، مدیر بخش خدمات پس از فروش سیاره سبز در ادامه مراسم به شرایط و خدمات مختلف بخش گارانتی اشاره کردند. سرعت، دقت و هزینه ثابت و از پیش تعیین شده برای ارائه خدمات را سه عامل مهم در بخش گارانتی سیاره سبز عنوان کردند. بسیاری از محصولات ارائه شده توسط سیاره سبز در بازار با گارانتی ۳۶ ماهه عرضه می شوند. روند سخت گیرانه تست محصولات در شرکت توتولینک یکی از موارد مهم و جذاب در سخنان آقای مهندس شیرخان بوده که به تست ۲۳۵ درصدی تجهیزات اشاره دارد. تجهیزات شبکه توتولینک دو بار در کارخانه مورد تست بر اساس استاندارد های جهانی قرار می گیرد و پیش از بسته بندی نیز ۳۵ درصد محصولات به صورت تصادفی بررسی می شوند تا از عملکرد صحیح آنها اطمینان حاصل شود. هر چند توتولینک فقط ۰.۷ درصد گزارش خرابی محصول را به عنوان بازخورد دریافت کرده، اما سیاست سخت گیرانه در کیفیت تولید و تست های پیش از عرضه به بازار همچنان با جدیت پیگیری می شود. در حال حاضر سیاره سبز ۳۳ نماینده مستقیم و ۱۳۳ نماینده فروش در سراسر کشور دارد که خدمات مرتبط با تمامی محصولات سیاره سبز از جمله تجهیزات شبکه توتولینک را تحت پوشش قرار می دهند.
آقای دیوید زنگ، مدیر برند توتولینک در ایران، بخش بعدی همایش را اجرا کردند. در ابتدای سخنان آقای زنگ، تاریخچه ای از برند ۱۸ کره ای ارائه کردند. در حقیقت برند توتولینک تحت پوشش شرکت مادر Zioncom قرار دارد که در سال ۱۹۹۸ به عنوان ODM فعالیت خود را آغاز کرده است. برند مادر هم اکنون با برند های تجاری مانند IPtime و TOTO Link در بازار های جهانی حضور دارد. در سال ۲۰۰۵، سهم برند توتولینک در کشوره کره جنوبی ۵۱ درصد بوده که در مدت دو سال به ۸۲ درصد افزایش یافته است. در تداوم این روند، توتولینک ده سال متوالی به عنوان پرفروش ترین برند تجهیزات شبکه در کشور کره جنوبی شناخته می شود. عرضه محصولات به بازارهای جهانی در سال ۲۰۱۱ آغاز شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته در محدوده زمانی سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷، تمرکز مدیران این شرکت روی بازار خاورمیانه قرار گرفته و پس از آن در سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ روی بازار اروپا تمرکز خواهند کرد. هوشمند بودن تجهیزات توتولینک از مهم ترین شعار های کمپانی به شمار می رود که نشات گرفته از عملکرد هوشمند، ظاهر هوشمند و فعالیت هوشمند است. کیفیت بالای محصولات، استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ را برای توتولینک به ارمغان آورده است. مدیران توتولینک نظارت دقیق و ویژه ای روی بازار منطقه ای دارند و پس از بررسی های صورت گرفته، به دلیل تعداد بالای کاربران اینترنت، بازار ایران به عنوان یک هدف ایده آل توسط مدیران توتولینک انتخاب گردید.
همچنین در میان سخنرانی مدیران سیاره سبز، مراسم قرعه کشی جوایز متعدد در نظر گرفته شده، برگزار گردید.
لینک کوتاه: