بازی Cyberpunk 2077

سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 درباره‌ی درآمدزایی در بخش چندنفره توضیح می‌دهد

استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) قصد دارد که درآمدزایی را به بخش چندنفره‌ی بازی Cyberpunk 2077 اضافه کند که به بازیکنان ارزش ارائه می‌دهد.

به گزارش PlayStation LifeStyle، مدیر ارشد اجرایی استودیوی سی‌دی پراجکت رد یعنی «آدام کیسینسکی» (Adam Kicinski) طی گزارش مالی جدیدی چنین بیان داشته است:

در خصوص درآمدزایی در بخش چندنفره‌ی Cyberpunk، من اعتقاد دارم در حال حاضر بسیار زود است تا هر گونه جزئیاتی را درباره‌ی آن به اشتراک بگذاریم یا راهنمایی بدهیم؛ این پروژه در مرحله‌ای نسبتاً اولیه قرار دارد.

ما به آزمایش ادامه می‌دهیم – این اولین بازی چندنفره‌ی ما است. گزینه‌ها و امکانات مختلف را بررسی می‌کنیم و قطعاً اکنون زمان اشاره به مسیری مشخص در این زمینه نیست. البته که می‌توانید انتظار داشته باشید که سیاست کلی خود درباره‌ی قراردادهای با بازیکنان را تغییر ندهیم، پس من انتظار درآمدزایی عاقلانه و – همیشه – ارزش برای پول را دارم.

استودیوی سی‌دی پراجکت رد در ماه سپتامبر رسماً وجود بخش چندنفره در بازی Cyberpunk 2077 را تأیید کرد‌ که پس از عرضه به آن افزوده خواهد شد.

در بخش دیگری از گزارش، سی‌دی پراجکت رد تکرار می‌کند که نسخه‌ی گوگل استادیای Cyberpunk 2077 همزمان با نسخه‌های کنسولی به انتشار نمی‌رسد. همچنین به آن‌ها به‌جز اینکه این نسخه پس از نسخه‌های پی‌سی و کنسولی عرضه می‌شود، به تاریخ یا بازه‌ی انتشار مشخصی اشاره نکرده‌اند.

«میشال نوواکوفسکی» (Michal Nowakowski) از سی‌دی پراجکت رد چنین گفته است:

بازی ما‌ به کنسول‌های نسل کنونی راه پیدا می‌کند و این چیزی است که اعلام کرده‌ایم و البته از اینکه چه چیزی در گوشه و کنار می‌گذرد آگاه هستیم؛ از اینکه چه اتفاقی برای پلی‌استیشن و ایکس‌باکس در حال رخ دادن است. و ما از نزدیک آن را نگاه می‌کنیم و شاید زمانی به سراغ کنسول‌های نسل بعدی برویم. با این حال، نمی‌توانیم به‌طور مشخص درباره‌ی چگونگی و زمان آن بگوییم. می‌توانم با اطمینان بگویم که این اتفاق در همان زمان عرضه‌ی کنسول‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

بازی Cyberpunk 2077 در ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ مصادف با ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ برای پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و در تاریخ دیرتری بر روی گوگل استادیا منتشر می‌شود. با این وجود، به نظر نمی‌رسد که بر روی سوئیچ عرضه شود از آنجا که استودیوی سی‌دی پراجکت رد اخیراً در این باره به سادگی پاسخ داده است که «احتمالاً نه».

نظر شما راجع به بازی Cyberpunk 2077 و وجود بخش چندنفره در آن چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا