بازی Mass Effect 4

سازندگان سه‌گانه‌ی اول برای توسعه‌ی بازی Mass Effect 4 بازگشته‌اند

مدیر پروژه‌ی بازی Mass Effect 4 از بازگشت برخی از اعضای کلیدی تیم سازنده‌ی سه‌گانه‌ی اول به BioWare برای توسعه‌ی نسخه‌ی جدید خبر داده است.

پس از تایید توسعه‌ی بازی Mass Effect 4 در اوایل امسال، استودیوی «بایوور» (BioWare) هفته‌ی گذشته طی رویداد The Game Awards 2020 تیزر تریلری را از این عنوان به نمایش گذاشت که از بازگشت به کهکشان راه شیری طی داستانی پس از وقایع Mass Effect 3 خبر می‌داد. به نظر می‌رسد که بایوور قصد دارد با این نسخه اشتباهات گذشته را جبران کند و به نوعی به ریشه‌های سه‌گانه‌ی اول بازگردد که این در تیم سازنده نیز قابل مشاهده است.

«مایکل گمبل» (Michael Gamble)، مدیر پروژه‌ی بازی Mass Effect 4 به‌تازگی درباره‌ی اعضای تیم سازنده‌ی این بازی که پیش‌تر نقش‌هایی کلیدی در توسعه‌ی سه‌گانه‌ی اول داشته‌اند صحبت کرده است. «داستی اورمن» (Dusty Everman)، طراح مراحل ارشد سه‌گانه، «پریش لی» (Parrish Ley)، کارگردان سینمایی سه نسخه، «برنون هولمز» (Brenon Holmes)، برنامه‌نویس ارشد نسخه‌های اول و دوم و طراح ارشد نسخه‌ی سوم و «درک واتس» (Derek Watts) که کارگردان هنری نسخه‌ی اول بود، همگی به تیم سازنده بازگشته‌اند.

Mass Effect 4 هم‌اکنون در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد و مشخص نیست که در چه زمانی و بر روی چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌گردد و حتی عنوان کامل اصلی آن رسماً اعلام نشده است. احتمالاً تا شنیدن اخبار قطعی و جزئیات بیشتر از این عنوان فاصله‌ی زیادی داریم. با این حال، Mass Effect Legendary Edition را پیش رو داریم که مجموعه‌ای شامل بازسازی سه نسخه‌ی اول سری با محتویات جدید است و  در بهار ۲۰۲۱ برای پی‌سی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و کنسو‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت یعین پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس منتشر خواهد شد.

اخیراً مایکل گمبل اشاره کرده است که بازی Mass Effect 4 بر خلاف آنچه تصور می‌شود، شاید خط داستانی Andromeda را رها نکند و به نوعی داستان این نسخه را با داستان سه‌گانه‌ی اصلی به هم وصل کند. باید منتظر ماند و دید که بایوور چه تجربه‌ای را برای طرفداران مشتاق این سری تدارک دیده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا